Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Οι 50 αποχρώσεις των γκρι ονείρων μου!


 


Τώρα θα μου πεις, που και πως εμπλέκονται τα δημοτικά μας δρώμενα με τις “διαταραγμένες” σκέψεις μου. Πολύ θέλει ο άνθρωπος;
Έτσι, ακούγοντας Μάνο Χατζηδάκη “Το βαλς των χαμένων ονείρων…”, φιλήδονα αφήνομαι στον εφιάλτη του αύριο, γιατί κάποιοι σήμερα δεν είναι ικανοί να διαχειριστούν την “εξουσία” που εμείς τους δώσαμε και να βάλουν τα θεμέλια στα όνειρα μας. Ναι φταίω, γιατί κι εγώ υπερεκτίμησα την μικρότητα τους, όπως κι εσύ!

Που να φανταστώ που λέει και το λαϊκό άσμα, που να το φανταστώ πως άσημοι νάρκισσοι παίρνοντας την εξουσία θα αποτρελαθούν; Μη και τους ήξερα από χθες;
Που να το φανταστώ πως το μόνο μέλημα τους θα είναι η αυτάρεσκη ανταλλαγή φωτό  στα social media σαν Λολίτες και να ανάβουν τα “πουρά” τα πούρα τους με πεντακοσάρικα;
Αναρωτήθηκα πολλές φορές, γιατί η “εξουσία” δεν με θέλει ενημερωμένο πολίτη;
Γιατί με προσπερνά έντρομη σήμερα για να με επισκεφθεί αύριο να της δώσω χέρι βοηθείας στο ασταθέστατο βηματισμό της και την σαθρή παρουσία της;
Αρκετά χρόνια τώρα, αυτό το νησί δεν μπορεί να ορθοποδήσει, θα ορθοποδήσει τώρα με τις κάθε λογής λολές μαριονέτες που πίστεψαν πως έτσι διοικούν;
Πόσες φορές ακόμα θα σκύψω φοβικά το κεφάλι σε αθλίους πολιτικάντηδες, και κόπρους “εξουσιαστές” με το γλοιώδες χαμόγελο της προ πολλού χαμένης αθωότητας τους, για να μου υφαρπάξουν ότι πολυτιμότερο έχω εγώ και οι απόγονοι μου; Την ψήφο μου!
Άσχετοι και ημιμαθείς (ότι χειρότερο δηλαδή) διατυμπανίζουν πως μόνο αυτοί μπορούν να με σώσουν γιατί οι προηγούμενοι ήταν ανίκανοι και κλέφτες και το δράμα μου είναι πως το πίστεψα, το κατάπια το δόλωμα και μάλιστα αμάσητον.
Ντρέπομαι εσένα παιδί μου που δεν ήμουν εγώ άξιος να διαχειριστώ σωστά την ψήφο μου και να επιτρέψω στις προεκλογικές «Λάμιες» να με παρασύρουν σ’ ένα αδιέξοδο αύριο και συνυπεύθυνος πλέον να σου στερώ και ‘σένα τα όνειρα!
Τελικά μήπως είσαι εσύ, πιο ώριμος παιδί μου από μένα τον ξεκούτη; Μήπως η γενιά σας πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της κι ας κάνει τα δικά της λάθη;
Είμαι βέβαιος πως θα τα πάτε καλύτερα και σου υπόσχομαι την επόμενη φορά, αν μη τι άλλο να πάρω την γνώμη σου.
Σ.Σ.: πάσα ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι απλά συμπτωματική και μην πάει το μυαλό σας σε πονηρές σκέψεις, απόκριες έχουμε άλλωστε για “μασκαράδες” θα μιλάμε

1 σχόλιο:

  1. Χθεσινός Πούστης σημερινός Κολομπαράς; Ε δεν γίνεται τι να κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή