Με μία φωτογραφική σύνθεση του Αλεξέι Μπουντάγιεφ κυκλοφόρησε το σημερινό φύλλο των «Moscow Times».
Στη σύνθεση παρουσιάζονται - μέσω Photoshop βεβαίως - η Κριστίν Λαγκάρντ του ΔΝΤ σε ρόλο πατρόνας σε μαγειρείο, η Άνγκελα Μέρκελ σε ρόλο μέγαιρας, ο Αντώνης Σαμαράς με ευλύγιστη μέση υποκύπτων, ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ στον ρόλο του πληθωρικού φεουδάρχη, ο Ολάντ σε εκδοχή αδιάφορου «ξεβράκωτου», στο βάθος ο Μπαρόζο ως ιησουίτης καλόγερος και ο Βλαντιμίρ Πούτιν με αλεπουδίσια φάτσα σε ρόλο Κυανοπώγωνα.
Κάπου γυρτός αλλά όχι αμελητέος, με ενδυμασία μπατιριμένου ψευτοαριστοκράτη, φιγουράρει ο Κάμερον εκ Βρετανίας ορμώμενος.
Η φωτογραφία - σύνθεση και το άρθρο σχολιάζουν τη στάση της Μόσχας έναντι της κυπριακής κρίσης και την έως και παρεξηγήσιμη συμπεριφορά του πρωθυπουργού Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ο οποίος συντασσόμενος - κατόπιν εντολών του Κρεμλίνου βεβαίως - με το Βερολίνο, αρνήθηκε - όπως δήλωσε - να «βγάλει το φίδι από την τρύπα. Ως γνωστόν, άδοξα έληξαν οι συνομιλίες της κυπριακής πλευράς με τους Ρώσους, με τη Μόσχα να αποσύρεται από όλα τα ενεργά σενάρια για τη διάσωση της Κύπρου.
Στους πρωταγωνιστές της σκηνής σε αναγεννησιακή ταβέρνα, παρατηρεί κανείς πως ο Ρομπάι απέκτησε μαλλιά (θαύμα!), πως ο Ραχόι των Ιβήρων συμμετέχει έκπληκτος στα τεκταινόμενα (πάντα είχε αυτό το ύφος) και πως στο ντεκόρ, πίσω στον λερό τοίχο, εμφανίζεται ο αλήστου μνήμης Σαρκοζί σε ξεσκισμένη αφίσα με το σύνθημα «Ισχυρή Γαλλία», (ποια ισχυρή Γαλλία, αλίμονο!) και ο πανταχού παρών Οβελίξ ως αναφορά στην παραπαίουσα Γαλατία.
Η σύνθεση μεταφράζει σχεδόν με απόλυτη ακρίβεια τους ρόλους των πρωταγωνιστών στα δρώμενα και εκφράζει τα συναισθήματα θλίψης και πικρίας που προκαλούν οι χειρισμοί των ισχυρών, η οσφυοκαμψία των αδυνάτων και η αδιαφορία (Γαλλία) των προς το παρόν εκτός νυμφώνος.
Άλλη μία απόδειξη ότι μία φωτογραφία - έστω και με Photoshop - αξίζει όσο χίλιες λέξεις, πέραν του αναμφισβήτητου προσόντος της συγκεκριμένης, να προκαλεί και μειδίαμα στον κάθε πικραμένο. Δεν είναι και λίγο αυτές τις ώρες.
Στη σύνθεση παρουσιάζονται - μέσω Photoshop βεβαίως - η Κριστίν Λαγκάρντ του ΔΝΤ σε ρόλο πατρόνας σε μαγειρείο, η Άνγκελα Μέρκελ σε ρόλο μέγαιρας, ο Αντώνης Σαμαράς με ευλύγιστη μέση υποκύπτων, ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ στον ρόλο του πληθωρικού φεουδάρχη, ο Ολάντ σε εκδοχή αδιάφορου «ξεβράκωτου», στο βάθος ο Μπαρόζο ως ιησουίτης καλόγερος και ο Βλαντιμίρ Πούτιν με αλεπουδίσια φάτσα σε ρόλο Κυανοπώγωνα.
Κάπου γυρτός αλλά όχι αμελητέος, με ενδυμασία μπατιριμένου ψευτοαριστοκράτη, φιγουράρει ο Κάμερον εκ Βρετανίας ορμώμενος.
Η φωτογραφία - σύνθεση και το άρθρο σχολιάζουν τη στάση της Μόσχας έναντι της κυπριακής κρίσης και την έως και παρεξηγήσιμη συμπεριφορά του πρωθυπουργού Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ο οποίος συντασσόμενος - κατόπιν εντολών του Κρεμλίνου βεβαίως - με το Βερολίνο, αρνήθηκε - όπως δήλωσε - να «βγάλει το φίδι από την τρύπα. Ως γνωστόν, άδοξα έληξαν οι συνομιλίες της κυπριακής πλευράς με τους Ρώσους, με τη Μόσχα να αποσύρεται από όλα τα ενεργά σενάρια για τη διάσωση της Κύπρου.
Στους πρωταγωνιστές της σκηνής σε αναγεννησιακή ταβέρνα, παρατηρεί κανείς πως ο Ρομπάι απέκτησε μαλλιά (θαύμα!), πως ο Ραχόι των Ιβήρων συμμετέχει έκπληκτος στα τεκταινόμενα (πάντα είχε αυτό το ύφος) και πως στο ντεκόρ, πίσω στον λερό τοίχο, εμφανίζεται ο αλήστου μνήμης Σαρκοζί σε ξεσκισμένη αφίσα με το σύνθημα «Ισχυρή Γαλλία», (ποια ισχυρή Γαλλία, αλίμονο!) και ο πανταχού παρών Οβελίξ ως αναφορά στην παραπαίουσα Γαλατία.
Η σύνθεση μεταφράζει σχεδόν με απόλυτη ακρίβεια τους ρόλους των πρωταγωνιστών στα δρώμενα και εκφράζει τα συναισθήματα θλίψης και πικρίας που προκαλούν οι χειρισμοί των ισχυρών, η οσφυοκαμψία των αδυνάτων και η αδιαφορία (Γαλλία) των προς το παρόν εκτός νυμφώνος.
Άλλη μία απόδειξη ότι μία φωτογραφία - έστω και με Photoshop - αξίζει όσο χίλιες λέξεις, πέραν του αναμφισβήτητου προσόντος της συγκεκριμένης, να προκαλεί και μειδίαμα στον κάθε πικραμένο. Δεν είναι και λίγο αυτές τις ώρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου