Από εμετικό έως ανατριχιαστικό. Είναι δυνατόν σ΄αυτή τη διαφήμιση της Anytime, ο «ασθενής», ο «γεωλόγος» να...
δείχνει πανευτυχής την πέτρα που του βγάλαν από τα νεφρά, λέγοντας εκστασιασμένος «η πιο ωραία πέτρα που έχω δει ως γεωλόγος»;
Είναι χιούμορ αυτό; Αυτός ο ηλίθιος που έκανε τη διαφήμιση, δεν σκέφτηκε ότι υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που έχουν υποστεί αυτή την επώδυνη επέμβαση με τους αφόρητους πόνους;
Αλλά και πέρα από τους ασθενείς, είναι δυνατόν να δείχνουν στο κοινό γκρο πλαν αυτό το αποκρουστικό προϊόν της χειρουργικής επέμβασης;
Μα τόσο ηλίθιος!...
No News News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου