Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω.

γραφει ο αρισταρχος enikos3
Τρεις ώρες από την ζωή μου διέθεσα για να βιώσω στο e-nikos τα προβλήματα της υγείας μας και πως ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός κος Γεωργιάδης Άδωνης θα τα έλυνε. Να σας πω την αλήθεια πως έχω ψυλλιαστεί από τότε ακόμη που υπουργός ήταν ο Λοβέρδος πως το σύστημα δούλευε από δέκα και πλέον χρόνια με υποβάθμιση της δημόσιας υγείας για να πετύχει η ιδιωτικοποίησή της. Τώρα, με υπουργό τον… πολύ Άδωνη δεδηλωμένο μνημονιάκια και εκ των δεξιών άκρων της ΝΔ(γιατί φίλε μου μόνο ο Τσιριμώκος ήταν η έκπληξη.
Οι επόμενοι απλά, παπατζήδες). Παραμένει ένας ακραιφνής υπερ-δεξιός κι ας ωρύεται με τον άνεργο που τούλεγε
-Τι θα κάνετε με την ελπίδα που μου στερήσατε;‘
Κι εκείνος απαντούσε, δήθεν αθώα.
–Ποιος, εγώ;”. Λες και ξεχωρίζει η θέση του από τη συλλογική ευθύνη αρχηγού-υπουργών σε μια κυβέρνηση.
-Δεν φωνάζατε στο ΛΑΟΣ τους κλέφτες –κλέφτες;
-Ποιος εγώ; Κε Χ#Νικολάου πρστατέψτε με!
Ωρέ γλέντια! Τα νεύρα μου τσατάλια και η υποκρισία στο κόκκινο. Όταν το 99% του Ελληνικού λαού είναι αντιμνημονιακοί ο υπουργός θεωρεί την προσφώνηση του πολίτη “αντιμνημονιακέ” βρισιά και συνεχίζει να ζητάει προστασία κάτω από την ομπρέλα της ψήφου των πολιτών.
 Δυστυχής ωϊμέ παρηγορία, μόνη σου έμενε να λές…
Και συνεχίζει ο δυστυχής άνεργος
-Εγώ σε ψήφησα ΛΑΟΣ ρε και συ μου βγήκες ΝΔ. Με ποιο δικαίωμα, ρε!
-Εγώ παρέδωσα την έδρα μου στο ΛΑΟΣ και η επόμενη έδρα μου βγήκε από την ψήφο της ΝΔ. Εσύ τι πρόβλημα έχεις; Έτσι απλά και ανερυθρίαστα!
Καλά, τάχω παίξει. Τι είναι επί τέλους αυτή η έδρα που μπορεί να την παίζει βόλεϊ κατά τις προτιμήσεις του ο βουλευτής. Ωρέ λαέ βασανισμένε, μη ξεχνάς τις κολοτούμπες.
-Δεν σε ξέρω ρε.
Χ#Νικολάου: “Μα εσύ είπες πως τον ψήφισες και τώρα δεν τον ξέρεις;”
Κε Χ#Νικολάου, τον ξέρει τον τύπο που ψήφισε και πολύ καλά μάλιστα. Μην αφήνεις το στριγλιό χασκόγελο του καθ’ ύλην να μου σπάει τα νεύρα. Δεν γνωρίζει αυτόν, που από ΛΑΟΣ διατείνεται τώρα πως είναι ΝΔ. Αλλά είμαι σίγουρος πως είσαι πολύ έξυπνος και φαίνεται στη συνέχεια που γειώνεις τον  υπουργό με την περίθαλψη των ανέργων.
Εκεί μπαίνει ο καρδιολόγος κος Βήχας εθελοντής στο Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού. Θεέ μου! Σ’ αυτόν τον τόπο πάντα ο πατριωτισμός κάποιων ΕΛΛΗΝΩΝ σώζει τις σπούζες της πολιτικής ζωής.  Λέει λοιπόν  το φοβερό και αναπάντητο χωρίς ντροπές και κοκκινίσματα “Ένας ανασφάλιστος καρκινοπαθής έχει δύο επιλογές.
1ον.Να πληρώσει!(Ποιός έχει;Θεέ μου, πόση δυστυχία. Αν είχε να πληρώσει θάταν ασφαλισμένος). Και αφού δεν έχει να πληρώσει το χρέος της εγχείρησης τότε μετακυλίεται στα νύχια της εφορία του Στουρνάρα και του Θεοχάρη. Χαρές! Από εκεί και πέρα τον λόγο έχουν οι κατασχέσεις ή η φυλακή. Ήθελες να επιβιώσεις; Πλήρωσε το αντίτιμο στο κράτος πρόνοιας του Άδωνη.
2ον. Ειδάλλως, NO money No funny. Ήγουν Ελληνιστί Θάνατος! Τι άλλο να πω. Μιλάμε για την ζωή ενός ανθρώπου, κι αυτός συνεχίζει να γελάει στριγλιά.
Η δυστυχία μου συνεχίζεται από τον ίδιο καρδιολόγο εθελοντή με την δυνατή δήλωση πως έγκυες γυναίκες κοντεύουν να γεννήσουν και δεν έχουν κάνει μια απλή εξέταση αίματος. “υπάρχει το Health Voucherδιατείνεται ο υπουργός(200.000 κάρτες για 3.5 ανασφάλιστους! Θαύμα!). Και η γέννα; Που θα γεννήσουν μωρέ; Στο ποτάμι, σαν τις Ινδιάνες; ΕΓΩ που έδωσα μέσω διαδικτύου στις έγκυες δωρεάν εξετάσεις;. Τα λεφτά ρε μάγκα της ΝΔ ή του ΛΑΟΣ (ποσώς με ενδιαφέρει), βρίσκονται στην γέννα και δη στην Καισαρική. Εδώ τι γίνεται ωρέ Ελληνόπαις; Μούγκα; Πάλι ο εθελοντισμός, αυτή την φορά στο“ΣΩΤΗΡΙΑ”, πάλι ο πατριωτισμός και ο πόνος στον συνάνθρωπο. Και συ μωρέ, εσύ. Τι ρόλο παίζεις; Χαίρεσαι που σε θυμιατίζουν κάποιοι γιατροί; Χαίρεσαι που τους απειλείς με απόλυση αν σε αποδοκιμάσουν που δεν τους πληρώνεις υπερωρίες και εφημερίες;
Από πού να αρχίσεις και που να σταθείς. Τα σκατώσατε σ’ αυτό το υπουργείο κε υπουργέ όλοι εδώ και δέκα χρόνια. Τη στιγμή που η Μέκκα του καπιταλισμού αγωνίζεται με το ρίσκο της χρεωκοπίας να επιβάλλει την δημόσια υγεία εσείς αγωνίζεστε να την μετατρέψετε σε ιδιωτική υπόθεση. Ο ΕΟΠΥΥ με τα 700 εκατομμύρια θα το παίζει μεσάζων μέχρι να εδραιωθεί το σύστημα, και ύστερα η μετάβαση σε ιδιωτικά χέρια ένα απλό παιχνιδάκι. Για αυτό και μόλις βρίσκατε τα ζόρια το ρίχνατε πίσω στο παρελθόν χωρίς σχόλιο.
Δεν αντέχω άλλο, και απορώ πως άντεξα τρεις ώρες την εκπομπή, δεν μπορώ άλλο να αναλύσω μια προσπάθεια για κωμωδιοποίηση μιας υπόθεσης, όπως είναι η υγεία, από το στόμα ενός βιβλιοπώλη Υπουργού που λειτουργεί σε απόλυτη αρμονία με Τρόϊκα και δανειστές και δεν μπερδεύει την έννοια του χειρουργού χειρούργου με την έννοια αυτή του πανούργου, κακούργου, του ραδιούργου ή του… μούργου.
Θα σταθώ μονάχα σε ένα σημείο γιατί το θεωρώ ειρωνεία όταν το ίδιο πρόσωπο στο υπουργείο Ναυτιλίας αναρτούσε στις πόρτες πινακίδες σε πολυτονικό και τώρα δεν ξεκολλούσε από όρους όπως rebade (έκπτωση- επιστροφή χρημάτων), clawback (ανάκαμψη) και health voucher κάρτα υγείας). Τότε όμως που έγραφε στο πολυτονικό ήταν βουλευτής του ΛΑΟΣ τώρα που τιμά τα Αγγλικά είναι της ΝΔ.
O tempora o mores!
Αν αληθεύει η ρήση “Είσαι ότι τρως” τότε θα είναι αλήθεια και “τέτοια κεφάλια, τέτοια ξουράφια ” Τα κεφάλια εμείς, η πλέμπα. Τα ξουράφια οι “χαρισματικοί… αυτοί οι πολιτικοί.,
ΥΓ. Συγχαρητήρια και πάλι στον κο Χ#Νικολάου για τον φάρο της δημοκρατίας που ανάβει κάθε Δευτέρα βράδυ 11:30-02:30. Όαση στην έρημο της υποκριτικής δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου