Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Τεράστιο θηλαστικό στον όρμο των Σεληνίων;



Από e-mail αναγνώστη

Περίπου στις δύο το μεσημέρι σήμερα, στη παραλία "ΦΛΩΡΑ" Σεληνίων είδαμε και προσωπικά είδα ενα τεράστιο θηλαστικό να μπαίνει στον όρμο Σεληνίων από Νότια με Βόρεια φορά .
Το τεράστιο ψάρι το είδαμε πρίπου 200 μέτρα μακρυά από την "Κώχη" της Δεξιάς πλευράς των Σεληνίων ,συνοδεύονταν με 3-4 μικρότερα ,εγώ είδα τη ράχη του  4-5 φορές που έβγαινε από την επιφάνεια της θάλασσας και υπολόγισα ότι είχε η ράχη του μέγεθος ενός μεγάλου τζιπ αυτοκινήτου.
Δεν είδα κεφάλι ούτε ουραίο πτερύγιο  παρά μόνο τη ράχη του που κατά διαστήματα έβγαινε από την επιφάνεια και το ραχιαίο πτερύγιο που αν και μακρυά διέκρινα ότι έμοιαζε περισσότερο με πτερύγιο καρχαρία παρά με δελφινιού διότι δεν ήταν καμπυλοτό αλλά αιχμηρό.
Το είδαν και άλλοι λουόμενοι (ευτυχώς) καθώς και ένα παιδί γύρω στα 12 που ο πατέρας του με διαβεβαίωσε ότι λέει αλήθεια.Μάλιστα το παιδί είδε και κάτι σαν βούλες πάνω στη ράχη του όπως επίσης και άλλα 3 όπως είπε μικρότερα θηλαστικά μαζί .
Σας το ορκίζομαι στην αντρική μου τιμή ότι ήταν μεγάλο θηλαστικό, διακρίνω ευτυχώς ψαροτουφεκάδες ,βατραχοπέδιλα κ.α από ένα τεράστιο θηλαστικό.
Δεν έχω κανένα λόγο ούτε όσοι ήταν εκεί να πώ και να πούμε ψέματα ,έχω τρία παιδιά και εγώ με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου κάνουμε όλα τα χρόνια και φέτος από τις 7 Ιουλίου τα μπάνια μας στα Σελήνια που έχουμε εξοχικό σπίτι.
Δεν είμαι σε θέση να πω μετά βεβαιότητας αν ήταν δελφίνι (αν ήταν δελφίνι ήταν τεράστιο)  ή καρχαρίας - σκύλος .
Νομίζω ότι ήταν όμως "σκύλος". Τα δελφίνια κάνουν πετάγματα, εγώ είδα να κολυμπάει το θηλαστικό και είδα όπως σας είπα μόνο την τεράστια ράχη του και το ραχιαίο πτερύγιο.

3 σχόλια:

  1. ELA RE DEN HTAN TIPOTA H MARIA EPESE STHN UALASSA ME TO KAINOYRGIO THS MAGIO NA KANEI MPANIO KAI TO KANATE THEMA PIA,
    META TIS 9 TOY SEPTEMVRI POY THA ADYNATISEI NA DOYME TI THA LETE XAMOYRES
    MARIA MOY ESY TA PANO SOY MHN FOVASAI MPOREI STON KORYDALLO NA MHN EXEI UALASSA ALLA SAN DIAKOPES THA EINAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να χεις δικιο και να έπεσε στη θάλασσα μαζί με την καταγγελία που έχει κάνει για τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ. Είναι πολύ βαριά και τεράστια.
      Ξέρω τι σου λέω

      Διαγραφή
    2. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΣ ΜΑΡΑΚΙ?

      Διαγραφή