Για τη διευκόλυνση των πελατών που επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους, λειτουργεί η πανελλαδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 11770 (επιλογή 3). Ενημερωθείτε για τους όρους και τις προϋποθέσεις τηλεφωνικών διακανονισμών από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00
Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών περιλαμβάνει, ευνοϊκότερους όρους ρύθμισης μακροχρόνιων οφειλών και περισσότερες δόσεις, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ μέσω βιώσιμων διακανονισμών.
– Έως 36 μηνιαίες Δόσεις για Οικιακούς πελάτες, Μικρομεσαίες και Μεγάλες Επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αντικειμενική αδυναμία εξόφλησης λογαριασμών και τήρησης προηγούμενων διακανονισμών
– Δικαίωμα νέου διακανονισμού για όλους τους πελάτες που επιθυμούν να ενταχθούν στις ευνοϊκότερες ρυθμίσεις του νέου προγράμματος
– Πολυάριθμες άτοκες δόσεις για τους Ευάλωτους Πελάτες, όπως δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, άτομα με αναπηρία, κλπ με βάση τις ανάγκες τους σε ηλεκτρική ενέργεια
– Τη συνέπεια ως «κλειδί» για το μέγιστο αριθμό δόσεων
Πρόγραμμα διακανονισμών ανάλογα με το βαθμό συνέπειας και την κατηγορία που ανήκει ο πελάτης
Ο αριθμός των δόσεων που μπορούν να εγκριθούν για τον κάθε πελάτη, διαφοροποιούνται ανάλογα με το βαθμό συνέπειάς του, την κατηγορία στην οποία ανήκει (πχ Οικιακός, Ευάλωτος, Επαγγελματίας κ.λπ.) και το Μέσο Μηνιαίο Λογαριασμό στις κατηγορίες πελατών, όπου προβλέπεται.
Ο βαθμός «συνέπειας» ορίζεται ως εξής:
1. Συνεπείς πελάτες χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς πελάτες σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενους λογαριασμούς ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Ρευματοκλοπή
2. Συνεπείς πελάτες σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενους λογαριασμούς ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Ρευματοκλοπή
Σημειώνεται ότι είναι απαραίτητο, μαζί με τις δόσεις, να εξοφλούνται και οι τρέχοντες λογαριασμοί που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού εμπρόθεσμα.
Επίσης, διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση μη τήρησης διακανονισμού, προκειμένου ο πελάτης να αποφύγει τις προβλεπόμενες συνέπειες ανά Κατηγορία Πελατών (όπως τη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω οφειλής) θα πρέπει να καταβάλει άμεσα τις δόσεις που όφειλε να είχε αποπληρώσει, καθώς και τους τρέχοντες λογαριασμούς που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι, ώστε να συνεχίσει να ισχύει ο διακανονισμός για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα.
Εξαιρείται η Κατηγορία των Ευάλωτων Οικιακών Πελατών, για την οποία ακολουθούνται τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας.
Ειδικότερα για τους Ευάλωτους πελάτες με βαθμό συνέπειας “1” έως και “5” η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού. Έτσι για παράδειγμα, ένας ευάλωτος πελάτης με συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 θα μπορεί να το αποπληρώσει την οφειλή του σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.
Αναστολή διακοπών ρεύματος σε Ευάλωτους Πελάτες
Στους Ευάλωτους Πελάτες παρέχονται ειδικά μέτρα προστασίας, μεταξύ των οποίων η μη έκδοση εντολής απενεργοποίησης μετρητή (διακοπής ρεύματος) λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους (εξαιρούνται περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών, όπως ρευματοκλοπές)
Πηγή: dei.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου