Συγκεκριμένα, από την Κεντρική Διαδικτυακή Πύλη της Δημόσιας
Διοίκησης, ΕΡΜΗΣ (www.ermis.gov.gr)
η οποία παρέχει στους πολίτες και τις επιχειρήσεις πληροφόρηση και ηλεκτρονικές
υπηρεσίες, από τις 9 Νοεμβρίου 2015 επιτρέπεται σε όσους έχουν
ήδη κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet, να αποκτούν χωρίς πρόσθετες
διαδικασίες πρόσβαση στις υπηρεσίες της Πύλης. Θα δηλαδή μπορούν να
χρησιμοποιήσουν αυτούς τους κωδικούς προκειμένου να εισέλθουν ως πλήρως
πιστοποιημένοι χρήστες στην Πύλη ΕΡΜΗΣ, εύκολα και παρακάμπτοντας τα χρονοβόρα
βήματα της αρχικής εγγραφής. Είναι δυνατή έτσι η πρόσβαση στις
ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Πύλης και για τους Έλληνες του εξωτερικού, οι οποίοι
μπορούν να αιτηθούν και να παραλάβουν ηλεκτρονικά όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες
και πιστοποιητικά. Η παραλαβή και η εκτύπωση για παράδειγμα ενός πιστοποιητικού
γέννησης είναι πλέον θέμα μερικών κλικ με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη
κωδικών TAXISnet.
Με την είσοδό του στον Πύλη ΕΡΜΗΣ, όπως σας έχει ήδη
ενημέρωση η aftodioikisi.gr, ο πολίτης αποκτά αμέσως πρόσβαση στις
παρακάτω υπηρεσίες:
-9
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες με άμεση παραλαβή αποτελέσματος/πιστοποιητικού
από την Πύλη
-116
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες με παραλαβή του αποτελέσματος/πιστοποιητικού
είτε ηλεκτρονικά σε δεύτερο χρόνο από την ηλεκτρονική του θυρίδα είτε με φυσική
παρουσία από το ΚΕΠ της επιλογής του.
-Πληροφορίες για περισσότερες από 1.000
υπηρεσίες/διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης, 60
εκ των των οποίων άλλων φορέων όπως ΟΑΕΔ, ασφαλιστικών ταμείων
(ΙΚΑ, ΟΓΑ,ΟΑΕΕ, ΝΑΤ), ΕΛΓΑ αλλά και του υπουργείου Οικονομικών
(e-Παράβολο, Φορολογική Ενημερότητα, Επίδομα Πετρελαίου Θέρμανσης),
που μπορεί να παραλάβει ο πολίτης μέσω της Πύλης ΕΡΜΗΣ και των ΚΕΠ.
-Δυνατότητα απόκτησης ψηφιακής υπογραφής
-Πρόσβαση στην προσωπική ηλεκτρονική του θυρίδα. Στην
ηλεκτρονική θυρίδα αποθηκεύονται σε ηλεκτρονική μορφή τα διάφορα πιστοποιητικά
που έχει εκδώσει ο χρήστης μέσω των υπηρεσιών με ηλεκτρονική διεκπεραίωση
ή έχουν εισαχθεί από υπαλλήλους ΚΕΠ.
-Δυνατότητα να παρακολουθήσει το ιστορικό των ηλεκτρονικών
συναλλαγών του, να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτημάτων του αλλά και να
λάβει άμεσα την πληροφορία για το που μπορεί να χρησιμοποιήσει το πιστοποιητικό
του στην Δημόσια Διοίκηση.
Παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες από την Πύλη ΕΡΜΗΣ
Η Πύλη ΕΡΜΗΣ παρέχει από ένα κεντρικό σημείο ολοκληρωμένη
ενημέρωση στους πολίτες και τις επιχειρήσεις σχετικά με όλες τις συναλλαγές
τους με την Δημόσια Διοίκηση (φυσικές ή ηλεκτρονικές), καθώς και επιλεγμένες
υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Συναλλαγών μέσω των οποίων οι πολίτες μπορούν
ηλεκτρονικά πλέον να εξυπηρετηθούν από την Δημόσια Διοίκηση. Από επιχειρησιακής
πλευράς, η Πύλη ΕΡΜΗΣ αποτελεί το «ηλεκτρονικό πολυκατάστημα» της Δημόσιας
διοίκησης.
Παρέχονται υπηρεσίες σε 3 διαφορετικά επίπεδα ανάλογα με το
βαθμό ηλεκτρονικοποίησης τους:
Πλήρως ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Ο πολίτης μπορεί να διεκπεραιώσει και να παραλάβει
ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή του το παραγόμενο πιστοποιητικό, για 9 υπηρεσίες
της δημόσιας διοίκησης. Αναλυτικά οι υπηρεσίες αναφέρονται στο παράρτημα Α.
Στην Πύλη αναφέρονται ως «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες – Άμεση
παραλαβή αποτελέσματος» ή «Κατηγορίας 02» και είναι απευθείας προσβάσιμες από
το παρακάτω σύνδεσμο: ΕΔΩ
Ο πολίτης υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση για τις υπηρεσίες
αυτές, παραλαμβάνοντας άμεσα το αποτέλεσμα (πιστοποιητικό, βεβαίωση, κλπ) στην
ηλεκτρονική του θυρίδα. Επισημαίνεται ότι το έγγραφο αυτό μπορεί να το εκτυπώσει
και να το χρησιμοποιήσει στις συναλλαγές του με τη δημόσια διοίκηση, σύμφωνα με
το άρθρο 13 του ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47 /Α΄/11.05.2015).
Τα ηλεκτρονικά έγγραφα της συγκεκριμένης κατηγορίας φέρουν
στο κάτω μέρος τους ένα μοναδικό «Κωδικό Επαλήθευσης» προκειμένου να μπορούν να
επαληθευτούν από οποιονδήποτε αποδέκτη μέσω του μηχανισμού ελέγχου εγκυρότητας
εγγράφων που παρέχει η Πύλη «ΕΡΜΗΣ». Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης,
απαιτείται υποχρεωτικά να έχει προηγηθεί η σύνδεσή του στην Πύλη «ΕΡΜΗΣ».
Υπηρεσίες με ηλεκτρονική υποβολή και παραλαβή είτε από τον
υπολογιστή (ηλεκτρονική θυρίδα), είτε από ΚΕΠ
Για
116 υπηρεσίες, ο πολίτης μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση προς ένα
ΚΕΠ. Ο υπάλληλος του ΚΕΠ αναζητά με φυσικό τρόπο το παραγόμενο αποτέλεσμα από
τον αρμόδιο φορέα και απαντά στον πολίτη.
Ανάλογα με την επιλογή του πολίτη, η παραλαβή του αποτελέσματος
γίνεται:
– Είτε με φυσική παρουσία του πολίτη σε ένα ΚΕΠ της επιλογής
του
– Είτε ηλεκτρονικά από την πύλη ΕΡΜΗΣ μέσω της ηλεκτρονικής
θυρίδας του πολίτη
Αναλυτικά οι υπηρεσίες αναφέρονται στο παράρτημα Β.
Στην Πύλη αναφέρονται ως «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες – Όχι άμεση
παραλαβή αποτελέσματος» ή «Κατηγορίας 01» και είναι απευθείας προσβάσιμες από
το σύνδεσμο:http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/elServices?p_type=1
Ο πολίτης υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση για τις υπηρεσίες
αυτές, παραλαμβάνοντας το αποτέλεσμα (πιστοποιητικό, βεβαίωση, κλπ) είτε από
την ηλεκτρονική του θυρίδα είτε από το ΚΕΠ που δηλώνει κατά την υποβολή της
αίτησης.
Κατά την υποβολή της αίτησης, ζητείται από τον πολίτη η
επιλογή ενός ΚΕΠ το οποίο θα διαχειριστεί την υπόθεσή του. Εάν επιθυμεί το
αποτέλεσμα της αίτησης να αποθηκευτεί απευθείας στην ηλεκτρονική του θυρίδα θα
πρέπει να επιλέξει στο πρώτο βήμα, ΚΕΠ με δυνατότητα ψηφιοποίησης εγγράφων.
Επισημαίνεται ότι το έγγραφο αυτό μπορεί να το εκτυπώσει και να το
χρησιμοποιήσει στις συναλλαγές του με τη δημόσια διοίκηση, σύμφωνα με το άρθρο
1 του ν. 4250/2014 (ΦΕΚ 74 /Α΄/26.03.2014).
Εάν η ηλεκτρονική αίτηση απαιτεί δικαιολογητικά τότε θα
πρέπει να επισυνάψει τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά έγγραφα μέσω της ηλεκτρονικής
του θυρίδας. Την πορεία της αίτησης μπορεί να την παρακολουθήσετε από τον
φάκελο υποθέσεών του. Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, απαιτείται
υποχρεωτικά να έχει προηγηθεί η σύνδεσή του στην Πύλη «ΕΡΜΗΣ».
Υπηρεσίες για τις οποίες παρέχονται πληροφορίες και τα απαραίτητα έντυπα
Υπηρεσίες για τις οποίες παρέχονται πληροφορίες και τα απαραίτητα έντυπα
Για περισσότερες από 1.000 υπηρεσίες, ο πολίτης μπορεί να
ενημερωθεί για τα απαραίτητα δικαιολογητικά, το θεσμικό πλαίσιο και τα βήματα
εκτέλεσης της διαδικασίες. Πρόκειται για πιστοποιημένες διαδικασίες που
παρέχονται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών της χώρας/
Στην Πύλη μπορούν να αναζητηθούν στην καρτέλα «Υπηρεσίες και
Πληροφορίες» ή απευθείας από τον σύνδεσμο: http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/egcl
Για να αναζητήσει ένας πολίτης κάποια από αυτές τις
διαδικασίες, έχουν υλοποιηθεί 3 διαφορετικοί τρόποι αναζήτησης:
-Αναζήτηση υπηρεσίας ανάλογα με το θεματικό αντικείμενο
-Αναζήτηση υπηρεσίας ανάλογα με το γεγονός,
-Ευρετήριο ομάδων κοινού
-Αναζήτηση υπηρεσίας ανάλογα με το θεματικό αντικείμενο
-Αναζήτηση υπηρεσίας ανάλογα με το γεγονός,
-Ευρετήριο ομάδων κοινού
Υπηρεσίες που παρέχονται από άλλους ιστοχώρους
Στην Πύλη μπορούν να αναζητηθούν στην καρτέλα «Υπηρεσίες
άλλων ιστοχώρων», υπηρεσίες που παρέχονται στους πολίτες από άλλους ιστοχώρους
φορέων της δημόσιας διοίκησης. Σκοπός είναι ο πολίτης να μπορεί να ενημερωθεί
για υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά. Παράδειγμα τέτοιας υπηρεσίας αποτελεί
το ασφαλιστικό βιογραφικό μέσω της εφαρμογής ΑΤΛΑΣ ή ο Φάκελος Υγείας μέσω της
ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ.
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ – Online
Για περισσότερες από 1.000 υπηρεσίες, ο πολίτης μπορεί να
εξυπηρετηθεί από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών της χώρας. Τα ΚΕΠ επικοινωνούν
με τον αρμόδιο φορέα που εκδίδει το αποτέλεσμα της υπηρεσίας και την παρέχουν
στον πολίτη χωρίς αυτός να απαιτείται να γνωρίζει την δομή και τις διαδικασίες
της δημόσιας διοίκησης.
Για
επιλεγμένες υπηρεσίες της δημόσιας διοίκησης (60 συνολικά), τα ΚΕΠ έχουν
διασυνδεθεί ηλεκτρονικά με τα πληροφοριακό σύστημα του Φορέα που τις παρέχει.
Το αποτέλεσμα της υπηρεσίας (π.χ. πιστοποιητικό γέννησης) παραδίδεται αυτόματα
στον πολίτη χωρίς να απαιτούνται 2 επισκέψεις στο ΚΕΠ (μία για αίτηση και
μία για παραλαβή).
Δείτε όλα τα παραρτήματα και τις online υπηρεσίες ΕΔΩ (οι
116 υπηρεσίες στο τέλος της ανάρτησης και σε προηγούμενο ρεπορτάζ της aftodioikisi.gr ΕΔΩ)
Δείτε πώς μπορείτε να εξυπηρετηθείτε ηλεκτρονικά από το
Δημόσιο ΕΔΩ (+
στατιστικά)
Δείτε παραδείγματα ΕΔΩ
H συνέντευξη Τύπου Βερναρδάκη
Οι παραπάνω δράσεις για την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας
και την εξυπηρέτηση των πολιτών, μέσω της περαιτέρω προώθησης της ανοικτής
διακυβέρνησης, παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο αναπληρωτής
υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστόφορος
Βερναρδάκης, με υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου.
Ο υπουργός αναφερόμενος στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση,
υπογράμμισε ότι:
-Κεντρικός στόχος του υπουργείου είναι να υποστηρίξει με τη βοήθεια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας, την αναδιάρθρωση δηλαδή του κράτους ώστε αυτό να γίνει αποτελεσματικότερο.
-Κεντρικός στόχος του υπουργείου είναι να υποστηρίξει με τη βοήθεια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας, την αναδιάρθρωση δηλαδή του κράτους ώστε αυτό να γίνει αποτελεσματικότερο.
-Απώτερος στόχος του υπουργείου, είναι η ανάκτηση
της εμπιστοσύνης των πολιτών στη διοίκηση όταν αυτή γίνει πιο
αποτελεσματική και διαφανής, λογοδοτεί και παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες.
Χαρακτήρισε παράλληλα «ακρογωνιαίο λίθο αυτής της
στρατηγικής, το σύστημα διαχείρισης υποθέσεων πολιτών που αποτελείται
από το πληροφοριακό σύστημα των ΚΕΠ και την Πύλη ΕΡΜΗΣ», σημειώνοντας ότι«κάθε
υπηρεσία και διαδικασία της δημόσιας διοίκησης εξετάζεται ανάλογα με τον βαθμό
ηλεκτρονικής ετοιμότητας της, ανασχεδιάζεται και εισάγεται στο
Σύστημα Διαχείρισης Υποθέσεων».
Ο κ. Βερναρδάκης πρόσθεσε ότι «η online σύνδεση των ΚΕΠ
με φορείς του Δημοσίου για 60 υπηρεσίες και διαδικασίες, δίνει σήμερα τη δυνατότητα
σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με
μία μόνο επίσκεψη, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία».
«Ο αριθμός αυτός των υπηρεσιών θα αυξάνεται συνεχώς το
επόμενο διάστημα», επισήμανε, υπογραμμίζοντας πως με την αναβάθμιση του
ηλεκτρονικού διαύλου παροχής υπηρεσιών, την Πύλη ΕΡΜΗΣ, θα αυξηθεί ο αριθμός
των πολιτών οι οποίοι μόνο με τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet, θα αποκτούν
χωρίς πρόσθετες διαδικασίες ,πρόσβαση στις υπηρεσίες της Πύλης.
Σημείωσε ταυτόχρονα ότι το υπουργείο θα αναβαθμίσει και θα
ενισχύσει το επόμενο διάστημα τον «ΕΡΜΗ», προσθέτοντας νέες υπηρεσίες και
προανήγγειλε την έναρξη του νέου Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών που θα
προσφέρει ακόμη περισσότερες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Ο αναπληρωτής υπουργός πρόσθεσε ότι «οι πολιτικές
ανοιχτών δεδομένων, οι οποίες ενθαρρύνουν την περαιτέρω χρήση πληροφοριών του
δημόσιου τομέα για προσωπικούς ή εμπορικούς σκοπούς, μπορούν να διαδραματίσουν
σημαντικό ρόλο στην ταχεία ανάπτυξη υπηρεσιών που βασίζονται σε νέους τρόπους
συνδυασμού και χρησιμοποίησης αυτών των πληροφοριών και τόνωσης της οικονομικής
ανάπτυξης» και υπογράμμισε: «Το προσδοκώμενο ωφέλιμο αποτέλεσμα
έγκειται στην ενίσχυση τόσο της διαφάνειας και της συμμετοχής, όσο και στην
δημιουργία νέων ευκαιριών για φορείς της κοινωνίας των πολιτών και νεοφυών
επιχειρήσεων, ώστε να παράσχουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, αξιοποιώντας τα
δεδομένα που προσφέρονται ανοικτά από τους δημόσιους φορείς».
Προ-διαβούλευση για την κινητικότητα
Με πρωτοβουλία του κ. Βερναρδάκη θα τεθεί σε ανοικτή δημόσια
διαβούλευση κείμενο πολιτικής για νομοθετική πρωτοβουλία που πρόκειται να
αναλάβει το Υπουργείο για την «κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων».
Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής
Μακεδονίας θα εφαρμοστεί μια νέα καινοτόμος μεθοδολογία ανάλυσης των σχολίων
που θα συγκεντρωθούν και θα παραχθεί έκθεση διαβούλευσης που θα ληφθεί υπόψη
για την προετοιμασία του νομοσχεδίου.
Σκοπός της πιλοτικής δράσης είναι να αξιολογηθούν οι
σχετικές διαδικασίες και οι μεθοδολογίες έτσι ώστε ο θεσμός της
προ-διαβούλευσης να εφαρμοστεί στη συνέχεια για το σύνολο των φορέων της
δημόσιας διοίκησης σε συνεργασία με το ΕΚΔΔΑ.
Ο Νίκος Μιχαλόπουλος, γενικός Διευθυντής
Μεταρρυθμιστικής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αναφέρθηκε στην
εξελικτική διαδικασία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Όπως υπογράμμισε,
οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αναζητούν πληθώρα πιστοποιητικών
και βεβαιώσεων από το σύστημα «ΕΡΜΗΣ», η βάση δεδομένων του οποίου,
αποτελεί τη νέα διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ο Φαίδων Κακλαμάνης, διευθυντής Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης, υπογράμμισε ότι οι υποθέσεις που διεκπεραιώθηκαν το 2015 μέσω
των ΚΕΠ και του «ΕΡΜΗΣ», ήταν περισσότερες από πέντε εκατομμύρια, εκ των οποίων
περισσότερες από δύο εκατομμύρια διεκπεραιώθηκαν on line, μέσω του
«ΕΡΜΗΣ».
Ο Διονύσης Κοντογιώργης, υπεύθυνος του τμήματος
Σχεδιασμού και Λειτουργίας Οριζόντιων Συστημάτων, Υποδομών και Δικτύων της Δημόσιας
Διοίκησης, παρουσίασε παραδείγματα εκτέλεσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών, μέσω της
πύλης του «ΕΡΜΗ».
Οι υπηρεσίες – πιστοποιητικά που μπορείτε να παραλάβετε με
τους δύο αυτούς τρόπους (από τον υπολογιστή σας ή από τα ΚΕΠ)
υπάρχουν στον παρακάτω πίνακα:
1
|
Αίτηση έκδοσης ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθενείας
προς τον ΟΓΑ
|
2
|
Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή στα ΚΕΠ
|
3
|
Αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό κατανάλωσης
υδροληψίας (ΕΥΔΑΠ)
|
4
|
Αναγγελία μεταβολών ασφαλισμένου ΟΓΑ
|
5
|
Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας λόγω γάμου
|
6
|
Αντίγραφο πιστοποιητικού σπουδών (ΙΕΚ, ΚΕΚ,
Μαθητείας, ΤΕΕ Α’ Κύκλου, ΤΕΕ Β’ Κύκλου)
|
7
|
Αντικατάσταση απολεσθέντος βιβλιαρίου κλάδων
σύνταξης και πρόνοιας από το ΤΣΑΥ
|
8
|
Βεβαιώσεις περί τροποποίησης ή μη καταστατικών Α.Ε.,
περί μη ανάκλησης άδειας σύστασης Α.Ε., περί του ισχύοντος Δ.Σ., περί
καταβεβλημένου κεφαλαίου Α.Ε. και λοιπών στοιχείων καταχωρημένων στο Μητρώο
Α.Ε.
|
9
|
Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος καυσίμων
|
10
|
Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος σε απροστάτευτα παιδιά
|
11
|
Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος σε μοναχικά άτομα άνω
των 65 ετών και ανασφάλιστα άτομα
|
12
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης
ανασφάλιστων τετραπληγικών – παραπληγικών και ακρωτηριασμένων
|
13
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης Βαριά
Νοητικά Καθυστερημένων (Β.Ν.Κ.)
|
14
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης κωφαλαλίας
|
15
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα με
βαριά αναπηρία
|
16
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα
πάσχοντα από AIDS
|
17
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα
πάσχοντα από αιμορροφιλία
|
18
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα
πάσχοντα από μεσογειακή αναιμία
|
19
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε σπαστικά
άτομα
|
20
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης
τετραπληγικών – παραπληγικών ασφαλισμένων του δημοσίου
|
21
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης τυφλότητας
|
22
|
Βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης χανσενικών
|
23
|
Βεβαίωση χρόνου μη επιδοτούμενης ανεργίας ΟΑΕΔ
|
24
|
Δήλωση συμμετοχής στις εξετάσεις ιατρικής του ΔΟΑΤΑΠ
της εξεταστικής περιόδου του εκάστοτε έτους
|
25
|
Διεκπεραίωση αίτησης – δήλωσης μερισματούχου για
έκδοση βεβαίωσης χορήγησης μερίσματος
|
26
|
Διεκπεραίωση αίτησης – δήλωσης μερισματούχου για
προεξόφληση μερισμάτων
|
27
|
Διεκπεραίωση αίτησης – δήλωσης μετόχου για τη
χορήγηση βεβαίωσης εξόφλησης οφειλής (ΜΤΠΥ)
|
28
|
Έγγραφή –Πιστοποίηση Εργοδότη για χρήση Ηλεκτρονικών
Υπηρεσιών προκειμένου να υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω Κ.Ε.Π. η Αναλυτική
Περιοδική Δήλωση (Α.Π.Δ.)
|
29
|
Εγγραφή στα μητρώα ασφαλισμένων του ΚΕΑΔ δικηγόρων ή
ασκούντων δικηγόρων
|
30
|
Εγγραφή στο δημοτολόγιο
|
31
|
Έκδοση βεβαιώσεων αδειών καταλληλότητας οχημάτων
μεταφοράς προϊόντων ζωικής προέλευσης
|
32
|
Έκδοση βεβαίωσης εγγραφής στο ΤΣΑΥ
|
33
|
Έκδοση βεβαίωσης περί μη ασφάλισης στο ΙΚΑ
|
34
|
Έκδοση βεβαίωσης περί μη συνταξιοδότησης από το ΙΚΑ
|
35
|
Έκδοση κτηνιατρικών υγειονομικών πιστοποιητικών
προϊόντων ζωικής προέλευσης
|
36
|
Έλεγχος λανθασμένου αριθμού μετρητή της ΕΥΔΑΠ
|
37
|
Ενημέρωση καταναλωτή για τις τιμές προϊόντων και
υπηρεσιών και γενικά δικαιώματα καταναλωτή για την προστασία του
|
38
|
Καταχώρηση εγκατάστασης εκτροφής, προμήθειας,
πειραματισμού Π.Δ. 160/91 (64, Α΄)
|
39
|
Μεταδημότευση άγαμου ενηλίκου σε δημοτολόγιο δήμου ή
κοινότητας εκτός του τόπου καταγωγής του ίδιου ή των γονέων του
|
40
|
Μεταδημότευση διαζευγμένων ή εν χηρεία συζύγων με
τέκνα σε δήμο ή κοινότητα εκτός του τόπου καταγωγής τους
|
41
|
Μεταδημότευση διαζευγμένων ή εν χηρεία συζύγων χωρίς
τέκνα σε Δήμο ή Κοινότητα εκτός του τόπου καταγωγής τους
|
42
|
Μεταδημότευση ενηλίκου για την ανάκτηση της αρχικής
δημοτικότητας που είχε ο ίδιος ή οι γονείς του
|
43
|
Μεταδημότευση συζύγων και τέκνων από άλλο Δήμο όταν
όλα τα μέλη της οικογένειας είναι εγγεγραμμένα στον αυτό δήμο ή κοινότητα
|
44
|
Μεταδημότευση συζύγων λόγω γάμου σε διαφορετικό δήμο
ή κοινότητα εκτός των δήμων ή κοινοτήτων καταγωγής τους
|
45
|
Μεταδημότευση συζύγων όταν ο ένας είναι ήδη δημότης
|
46
|
Πιστοποιητικό Σπουδών (ΙΕΚ, ΚΕΚ, Μαθητείας, ΤΕΕ Α’
Κύκλου, ΤΕΕ Β’ Κύκλου)
|
47
|
Πτηνοκτηνοτροφικές εγκαταστάσεις δυναμικότητας
μικρότερης των 2 ισοδύναμων ζώων (πλην των οικοσίτων)
|
48
|
Χορήγηση άδειας εισαγωγής ζώντων ζώων από τρίτη χώρα
|
49
|
Χορήγηση ακριβούς αντιγράφου βαθμολογικής
αντιστοιχίας – πράξης αναγνώρισης (ΔΟΑΤΑΠ)
|
50
|
Χορήγηση αντιγράφου άδειας επάρκειας διδασκαλίας
γλώσσας (λόγω απώλειας, καταστροφής της ήδη εκδοθείσας)
|
51
|
Χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας επιβατηγού
αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής
|
52
|
Χορήγηση αντιγράφου αποσπάσματος του διαγράμματος
καθώς και του πίνακα που συνοδεύει μία κυρωμένη πράξη εφαρμογής (τελική
ιδιοκτησία, υποχρεώσεις εισφοράς σε γη και χρήμα του ν. 133/83)
|
53
|
Χορήγηση αντιγράφου ληξιαρχικής πράξης γάμου
|
54
|
Χορήγηση αντιγράφου ληξιαρχικής πράξης γέννησης
|
55
|
Χορήγηση αντιγράφου ληξιαρχικής πράξης θανάτου
|
56
|
Χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης
|
57
|
Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου γενικής χρήσης
ή δικαστικής χρήσης
|
58
|
Χορήγηση αποσπάσματος πρακτικών Διοικητικού
Συμβουλίου (ΔΟΑΤΑΠ)
|
59
|
Χορήγηση βεβαίωσης αποδοχών για υπηρετούντες
δασκάλους ή νηπιαγωγούς
|
60
|
Χορήγηση βεβαίωσης αποδοχών για υπηρετούντες
καθηγητές
|
61
|
Χορήγηση βεβαίωσης αρχικής ηλεκτροδότησης από τη ΔΕΗ
|
62
|
Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για ειδικό λογαριασμό
πρόσθετων παροχών (ΤΣΜΕΔΕ)
|
63
|
Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για κύρια σύνταξη
ΤΣΜΕΔΕ
|
64
|
Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για τον κλάδο υγείας
ΤΣΜΕΔΕ
|
65
|
Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας
(ΤΣΜΕΔΕ)
|
66
|
Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας από ΟΓΑ
|
67
|
Χορήγηση βεβαίωσης βαθμολογίας εξετάσεων
πιστοποίησης επαγγελματικής κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)
|
68
|
Χορήγηση βεβαίωσης βαθμολογικής αντιστοιχίας
(ΔΟΑΤΑΠ)
|
69
|
Χορήγηση βεβαίωσης για έγκριση ασφάλισης από τον ΟΓΑ
– προώθηση δελτίου απογραφής για έκδοση βιβλιαρίου υγείας
|
70
|
Χορήγηση βεβαίωσης για το ομοταγές πανεπιστημίων που
περιλαμβάνονται στον κατάλογο με τα αναγνωρισμένα ΑΕΙ της αλλοδαπής (ΔΟΑΤΑΠ)
|
71
|
Χορήγηση βεβαίωσης για το ύψος των μηνιαίων αποδοχών
κύριας και επικουρικής σύνταξης από το ΝΑΤ
|
72
|
Χορήγηση βεβαίωσης εκπλήρωσης υπηρεσίας υπαίθρου
ιατρού
|
73
|
Χορήγηση βεβαίωσης επιτυχούς συμμετοχής σε εξετάσεις
πιστοποίησης επαγγελματικής κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)
|
74
|
Χορήγηση βεβαίωσης καταβολής εισφορών για φορολογική
χρήση από τον ΟΓΑ
|
75
|
Χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης δικαιολογητικών από το
ΔΟΑΤΑΠ
|
76
|
Χορήγηση βεβαίωσης μη συνταξιοδότησης από το ΝΑΤ
|
77
|
Χορήγηση βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας
|
78
|
Χορήγηση βεβαίωσης περί ασφάλισης, διακοπής
ασφάλισης, επανεγγραφής και λοιπές βεβαιώσεις σχετικές με την ασφάλιση από
τον ΟΓΑ
|
79
|
Χορήγηση βεβαίωσης περί μη ασφάλισης στον ΟΓΑ
|
80
|
Χορήγηση βεβαίωσης περί μη συνταξιοδότησης από τον
ΟΓΑ
|
81
|
Χορήγηση βεβαίωσης περί συνταξιοδότησης – διακοπής /
αναστολής της συνταξιοδότησης και λοιπές βεβαιώσεις για τη συνταξιοδότηση από
τον ΟΓΑ.
|
82
|
Χορήγηση βεβαίωσης ποσού σύνταξης ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ)
|
83
|
Χορήγηση βεβαίωσης προϋπηρεσίας Αστυνομικών Υπαλλήλων
|
84
|
Χορήγηση βεβαίωσης προϋπηρεσίας για αναπληρωτές
δασκάλους ή νηπιαγωγούς
|
85
|
Χορήγηση βεβαίωσης προϋπηρεσίας για αναπληρωτές
καθηγητές
|
86
|
Χορήγηση βεβαίωσης του Ν. 142/1974
|
87
|
Χορήγηση βεβαίωσης χρόνου υπηρεσίας στο διπλάσιο,
στους χειριστές ελικοπτέρων της Ελληνικής Αστυνομίας (Π.Δ. 1041/1979, άρθρα
41 και 43)
|
88
|
Χορήγηση ενημερωτικού σημειώματος ΚΕΑΝ
|
89
|
Χορήγηση πιστοποιητικού αποφοίτησης από Ακαδημία
Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) με ή χωρίς αναλυτική βαθμολογία
|
90
|
Χορήγηση πιστοποιητικού εγγραφής στα μητρώα αρρένων
|
91
|
Χορήγηση πιστοποιητικού εγγύτερων συγγενών
|
92
|
Χορήγηση πιστοποιητικού εντοπιότητας
|
93
|
Χορήγηση πιστοποιητικού θαλάσσιας υπηρεσίας
|
94
|
Αίτηση – δήλωση συνταξιούχου για αλλαγή διεύθυνσης
(Γ.Λογιστήριο του Κράτους/Συντάξεις Δημοσίου)
|
95
|
Βεβαιώσεις χρόνου ασφάλισης στο ΙΚΑ
|
96
|
Βεβαίωση για το χρόνο επιδότησης ανεργίας από τον ΟΑΕΔ
|
97
|
Βεβαίωση καλής λειτουργίας αποχετευτικού συστήματος
ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων για τον ΕΟΤ
|
98
|
Βεβαίωση καταβολής εισφορών για φορολογική χρήση από
ΟΑΕΕ-ΤΕΒΕ
|
99
|
Βεβαίωση μη οφειλής για συμμετοχή σε διαγωνισμούς από
ΟΑΕΕ-πρώην ΤΕΒΕ
|
100
|
Βεβαίωση περί μη ασφάλισης ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ)
|
101
|
Βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ
|
102
|
Βεβαίωση περί μη συνταξιοδότησης ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ)
|
103
|
Βεβαίωση ταμειακής ενημερότητας Ν. 2084/92, για θεώρηση
βιβλίων και στοιχείων από τη ΔΟΥ (ΟΑΕΕ – πρώην ΤΕΒΕ)
|
104
|
Βεβαίωση του ποσού της επιδοτούμενης ανεργίας από τον ΟΑΕΔ
|
105
|
Βεβαίωση χρόνου υπηρεσίας στο διπλάσιο στους Αστυνομικούς
που υπηρετούν στην Ε.Κ.Α.Μ. και στο Τ.Ε.Ε.Μ (Ν. 1813/1988, άρθρα 20 παρ. 3
και 47 παρ.1)
|
106
|
Χορήγηση βεβαίωσης αναπηρίας (Ν. 159/1950)
|
107
|
Χορήγηση βεβαίωσης Ζώνης Επιχειρήσεων Ν. 154/1951
|
108
|
Χορήγηση βεβαίωσης συνταξιούχου (ΤΣΜΕΔΕ)
|
109
|
Χορήγηση βεβαίωσης τόκων δανείου για φορολογική χρήση
(Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων)
|
110
|
Χορήγηση πιστοποιητικού νοσηλείας ανηλίκων
|
111
|
Χορήγηση πιστοποιητικού νοσηλείας ή εξέτασης σε εξωτερικά
ιατρεία ενηλίκων
|
112
|
Χορήγηση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
|
113
|
Χορήγηση πιστοποιητικού υπηρεσιακής κατάστασης και
μεταβολών για δασκάλους ή νηπιαγωγούς
|
114
|
Χορήγηση πιστοποιητικού υπηρεσιακής κατάστασης και
μεταβολών για καθηγητές
|
115
|
Χορήγηση πιστοποιητικού φοίτησης σε Ακαδημία Εμπορικού
Ναυτικού (ΑΕΝ) με ή χωρίς αναλυτική βαθμολογία
|
116
|
Χορήγηση υπηρεσιακού σημειώματος για την ανανέωση
βιβλιαρίου υγείας στο διάστημα που δεν έχει εκδοθεί απόφαση συνταξιοδότησης
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου