Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του εργατοτεχνικού προσωπικού στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Σαλαμίνας .

 
Μέσα σε πολύ ευχάριστο και ζεστό κλίμα οι εργαζόμενοι στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Σαλαμίνας έκοψαν το πρωί την πρωτοχρονιάτικη πίτα.
Στην εκδήλωση το παρών έδωσε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ.Αντώνης Χατζής.
Απευθύνοντας σύντομο χαιρετισμό ο Αντιδήμαρχος ευχήθηκε καλή χρονιά σε όλους. Αναφερόμενος στο έργο της υπηρεσίας καθαριότητας τόνισε « την σημαντικότατη συμβολή των εργαζομένων ώστε υπό δύσκολες συνθήκες να αποδοθεί καθημερινό έργο και ευχαρίστησε το προσωπικό για την άριστη συνεργασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου