Τραβήχθηκε το 1983 από
Ολλανδό ερευνητή και λάτρη των συγκοινωνιών. Ο μπαρμπά - Νίκος
διακρίνεται πάνω στο τιμόνι που τίμησε επί 40 χρόνια αδιάκοπου κάματου.
Πολλοί
θυμούνται την αγάπη που είχε στο λεωφορείο του, το "10", τον ήχο από
τον κινητήρα του οποίου αφουγκραζόταν όποτε εκτελούσε δρομολόγιο από
και προς το Αιάντειο, με τον δεύτερο οδηγό που είχε, τον Σταύρο. Καμμιά
φορά, μάλιστα, ο μπάρμπα Νίκος έβγαινε στη 12η στάση για μια βόλτα μέχρι
το τέρμα και μετά επέστρεφε στο σπίτι του.
Άλλες
φορές ήξερε ότι ο παλιός εισπράκτοράς του, ο Μανώλης Φαφούτης, ήταν στη
"γύρα" για έλεγχο κομίστρου κι έπιανε μαζί του την κουβέντα.
Το
1992, ο Μπούτσης έβγαινε στη σύνταξη και συμφώνησε να πωλήσει το
λεωφορείο και την άδεια του στον σημερινό πρόεδρο του ΚΤΕΛ Σαλαμίνος
Α.Ε. κ. Κώστα Γαβριήλ με την προϋπόθεση ότι θα το δούλευε ως την
τελευταία ημέρα της κυκλοφορίας του. Έτσι κι έγινε.
Όταν
αυτό το υπέροχο Volvo αποσύρθηκε στο αμαξοστάσιο του Ζορμπαλά και
αντικαταστάθηκε από ένα μεταχειρισμένο Scania με αμάξωμα Δανίας, ο
μπαρμπά Νίκος έβλεπε το "γέρο" του να... ξεκουράζεται και να
αργοπεθαίνει.
Είναι κρίμα που δεν σώσαμε αυτό το εργαλείο που στα τέλη της ζωής του είχε κινητήρα Bussing 260 και πήγαινε με τις μπάντες.
Αυτό το υπέροχο λεωφορείο, το οποίο ήταν αδελφάκι με το εξίσου θαυμάσιο "8", έγινε γραφείο για την πίστα καρτ κοντά στο ξενοδοχείο του Αιαντείου. Σε
κάποια στιγμή κάποιοι με "καΐκια" αφαίρεσαν τον κινητήρα του λεωφορείου
και τέλος, για 150 ευρώ το έκοψαν επί τόπου με οξυγόνα γύφτοι.
Τέτοιου τύπου λεωφορεία είχαν κυκλοφορήσει και στην Αθήνα.
Πηγή: busoldtimers.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου