Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΛΑΕ ΜΟΥ


Posted by olympiada στο Ιουλίου 4, 2015

Μια εβδομάδα ,σαν ένας αιώνας…
Προσπάθησαν να σε φοβήσουν….
Σου έκλεισαν τις Τράπεζες….
Σου είπαν ότι θα λείψουν τρόφιμα….και φάρμακα…
Σε εκβίασαν να χάσεις τη δουλειά σου….
Είδες τη μικρή σου επιχείρηση να ξεμένει από ρευστό…
Στήθηκες στην ουρά για 60 Ευρώ…
Σου είπαν πως δεν υπάρχει αύριο…
Προσπάθησαν να σε κάνουν να με μισήσεις κι εμένα να σε μισήσω..
Κι ΕΣΥ ΛΑΕ ΜΟΥ…έδειξες ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ….ΚΑΡΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ….ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ….ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ….
Παρέδωσες για μια ακόμα φορά,σ’όλο τον κόσμο ,πανάκριβα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ….Κι όλος ο Κόσμος κοιτάει τώρα εσένα….
Αυτή η μικρή κουκίδα στην Υδρόγειο ,έγινε για ακόμα μια φορά Φάρος …Φάρος ΕΛΠΙΔΑΣ …
Για ακόμα μια φορά όλος ο Κόσμος ακουμπάει πάνω σου ΛΑΕ ΜΟΥ…
Η επικράτηση του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ ,έρχεται σε δεύτερη μοίρα τώρα…
Εχεις ήδη βγει ΝΙΚΗΤΗΣ ,ΛΑΕ ΜΟΥ….
Κράτησες ψηλά το κεφάλι,μετά από μια απίστευτη εβδομάδα και είσαι έτοιμος να πάς νηφάλια να ψηφίσεις…..Πανάρχαια συνήθεια…
Τα κατάφερες ΕΛΛΗΝΑ….
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΛΑΕ ΜΟΥ !!!
Γιάννης Ταμπάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου