Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Ο συντοπίτης μας Παν. Γκιόκας δηλώνει για δεύτερη φορά την συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Καλημέρα σας και καλό μήνα. Η πιο δύσκολη προεκλογική περίοδος της απερχόμενης πνιγμένης στα σκάνδαλα ,την σαπίλα και την κλοπή μεταπολίτευσης άρχισε. Το σημαντικότερο από όλα είναι ότι στις 21 Σεπ η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί από Κυβέρνηση που πέρα από τα δημοσιονομικά θα πρέπει να δώσει πρώτιστη προτεραιότητα στην κοινωνική πολιτική στήριξης του ταλαιπωρημένου λαού μας..
Με αυτές τις σκέψεις και συνεπικουρούμενου του καταπληκτικού και πέραν κάθε προσδοκίας μου αποτελέσματος που μου δώσατε στις προηγούμενες εκλογές δηλώνω την συμμετοχή μου για δεύτερη φορά στο ψηφοδέλτιο των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ στην εκλογική περιφέρεια που γεννήθηκα μεγάλωσα και ζω της Β ΠΕΙΡΑΙΩΣ σε οποιαδήποτε θέση αποφασίσει το Κίνημα...

Ουδέποτε ήμουν ο άνθρωπος των τακτικισμών, του προσωπικού οφέλους ,των εγωκεντρικών προβολών και των τίτλων ... τους οποίους δεν περιμένω και δεν ενδιαφέρομαι να μου απονεμηθούν μέσω της πολιτικής ... όσοι κ όσες με γνωρίσατε επαγγελματικά αυτό το γνωρίζετε ακόμα καλύτερα ...
Οι απόψεις μου και οι θέσεις μου από 18 Ιουλίου έχουν δημοσιοποιηθεί . Οι μάχες ενίοτε χάνονται, όμως το ζητούμενο είναι να κερδηθεί ο πόλεμος , το διακύβευμα στις 20 του Σεπτέμβρη δεν είναι μόνο τα οικονομικά και η διαχείριση του χρέους που μας φόρτωσε η κλεψιά και απάτη των τελευταίων κυβερνήσεων καθώς και η νεοταξική Ευρώπη των δανειστών ,αλλά κάτι πολύ πιο σοβαρό απ΄αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου