Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

ΔΕΗ. Νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών. Τηλεφωνικοί διακανονισμοί.



Για τη διευκόλυνση των πελατών που επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους, λειτουργεί η πανελλαδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 11770 (επιλογή 3). Ενημερωθείτε για τους όρους και τις προϋποθέσεις τηλεφωνικών διακανονισμών από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00


ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΕΗ 

Με στόχο τη μέγιστη κατά το δυνατό στήριξη των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, το Δ.Σ. της ΔΕΗ, εξαντλώντας τα οικονομικά περιθώρια της Επιχείρησης, αποφάσισε σήμερα ομόφωνα τη θέσπιση νέου προγράμματος διακανονισμών, με το οποίο καθιερώνονται εξαιρετικά ευνοϊκοί όροι ρύθμισης για την εξόφληση των συσσωρευμένων οφειλών. Συγκεκριμένα για την εξόφληση των οφειλών προβλέπονται τα εξής : α. Μέχρι 36 μηνιαίες δόσεις σε συνάρτηση με το ύψος της οφειλής και την κατάσταση του οφειλέτη για τους οικιακούς καταναλωτές και τις επιχειρήσεις (πλην των εποχιακών). Με το ισχύον πρόγραμμα προβλέπονταν 8 δόσεις μεσοσταθμικά για τους οικιακούς και τις μικρές επιχειρήσεις και 4 έως 6 δόσεις για τις μεσαίες και μεγάλες. β. Υποδιπλασιασμός της προκαταβολής, από 20% σε 10%. γ. Πολυάριθμες δόσεις (40 έως 60) για τους ευάλωτους καταναλωτές, όπως δικαιούχοι Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, άτομα με αναπηρία κλπ. δ. Προκαταβολή από 10% και από 8 μέχρι 18 δόσεις για τις εποχιακές (τουριστικές) επιχειρήσεις, συναρτήσει της συνέχειας λειτουργίας τους. ε. Παροχή δυνατότητας ένταξης στις νέες ρυθμίσεις και στους καταναλωτές, οι οποίοι ήδη έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους με όρους λιγότερο ευνοϊκούς. στ. Μικρότερη προκαταβολή και περισσότερες δόσεις σε πελάτες που έχουν επιδείξει μη ορθή συμβατικά συμπεριφορά, στους οποίους παρέχεται η ευκαιρία επαναπροσδιορισμού των σχέσεων τους με την Επιχείρηση. Θεωρούμε ότι με τις ανωτέρω ρυθμίσεις – γενναία προσφορά της ΔΕΗ προς τους δοκιμαζόμενους από την κρίση πελάτες της, απόρροια της κοινωνικής της υπευθυνότητας, θα προκύψουν βιώσιμοι διακανονισμοί σχεδόν στο σύνολο των περιπτώσεων. Ταυτόχρονα, καλούνται όλοι οι καταναλωτές να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους έναντι της Επιχείρησης, πράγμα που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εκπλήρωση του αναπτυξιακού και κοινωνικού της ρόλου. Εξυπακούεται ότι προϋπόθεση για την τήρηση των διακανονισμών αποτελεί η συνέπεια ως προς την εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών. Τα καταστήματα της ΔΕΗ και το τηλεφωνικό της Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770, είναι στη διάθεση όλων των ενδιαφερομένων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου