Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Τροχαίο με τραυματισμό στη Σαλαμίνα

                                                              Αναρτήθηκε από SALAMINA
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, βραδινές ώρες χθες, εντός του λιμένα Παλουκίων Σαλαμίνας, όταν η 36χρονη συνοδηγός ενός σταθμευμένου Ι.Χ.Ε. οχήματος που οδηγούσε 30χρονος άνοιξε την πόρτα, με αποτέλεσμα
τον τραυματισμό της 57χρονης συνοδηγού ενός διερχόμενου δικύκλου οχήματος που οδηγούσε 58χρονος.


Ανωτέρω 57χρονη τραυματισθείσα διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Προανάκριση διενεργείται από το Γ΄ Λιμενικό Τμήμα Σαλαμίνας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

1 σχόλιο:

  1. Εισαγωγική κάρτα ΣΤΟ "ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ..
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗ. ΚΟΙ, ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ στην εταιρεία Δήμος Σαλαμίνας
    salamis στην εταιρεία Funeral Director
    Σπούδασε στο AEN/ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    Τόπος διαμονής: Salamís, Attiki, Greece
    Παντρεμένος με την Panagiwta Papanikolaou
    Τόπος καταγωγής: Πειραιάς
    Ανώνυμος26/6/16 15:58
    Ανώνυμος24/6/16 13:28
    Στην παραλια ΖΕΦΥΡΟΣ δεν ηρθα μαζι σας γιατι δεν υπηρχε λογος διοτι απο εκει περνω καθημερινα γιατι πιο κατω ειναι το σπιτι μου και η εργασια μου ,και την καθαριοτητα της παραλιας εγω την εχω αναλαβει και γιαυτο την γνωριζω πολυ καλα την παραλια και δεν περιμενω να μου την δειξετε εσεις ,εξαλλου εκεινη την ημερα που ειχε καυσωνα και υπηρχαν εκατονταδες κοσμος δεν θα ηταν και τοσο κομψο συσωμο το κοινοτικο συμβουλιο να ελενχει την παραλια ,τετοιες συμπεριφορες απεχουν του χαρακτηρα μου!! Ολα αυτα τα αναφερω για αποφυγη λανθασμενων εντυπωσεων για το ατομο μου και προς αποφυγη παρεξηγησεων!!!

    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Δ.Κ.ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ
    ΚΑΙΤΗ ΜΠΟΥΤΑΛΗ-ΠΑΥΛΙΔΗ

    Ανώνυμος24/6/16 16:10
    ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ

    ΕΛΕΝΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ

    ΑΠΕΧΟΥΝ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ
    ΣΥΣΩΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΣΟΜΟ Κ.Λ.Π

    Ανώνυμος26/6/16 15:45
    Εισαγωγική κάρτα ΦΕΙΣ ΜΠΟΥΚ
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ στην εταιρεία Δήμος Σαλαμίνας
    Σπούδασε ΛΟΓΙΣΤΩΝ στο ΤΕΙ Ηρακλειου Κρητης
    Πήγαινε στο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
    Πήγαινε στο Γενικο Λυκειο Σαλαμινας
    Παντρεμένη

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΔΩ Η ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
    ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΠΟΙΟΝ;;;;ΟΛΑ ΤΑ ΞΟΥΡΑΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή