Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Παναγιώτης Γκιόκας: για την Σαλαμίνα δεν περίσσεψε λίγη άσφαλτος ;;;




Στο παρελθόν σας κούρασα με μια σειρά αναρτήσεων μου με σκοπό να εκφράσω ως απλός πολίτης αγωνίες και σκέψεις για τον τόπο μου,
παράλληλα προσπαθώντας να αντιληφθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι πόσο ξεχασμένο είναι το μεγαλύτερο σε έκταση και κατοίκους νησί του Αργοσαρωνικού και το πιο πυκνοκατοικημένο νησί της Ελλάδας η Σαλαμίνα.

Εννοείται ότι θέλουμε να γίνονται έργα και σε άλλες περιοχές καθώς και νησιά της περιφέρειας μας , όπου γίνεται έργο καλό είναι , αλλά αναρωτιέμαι αν αναλογικά παίρνουμε αυτό που μας αξίζει.
Για τους παραπάνω λόγους κατά καιρούς έχω ανεβάσει κάποια έργα που τυχαία έχουν πέσει στην αντίληψη μου ή έχουν δρομολογηθεί όπως σε :
- Γαλατά, βελτίωση επαρχιακής οδού Δρυόπης Γαλατά 23.000.000€ που έχει ήδη δημοπρατηθεί
- βιώσιμη διαχείριση στερεών αποβλήτων Κυθήρων – Αντικυθήρων (αποκατάσταση ΧΑΔΑ, δημιουργία νέου χώρου υγειονομικής ταφής, κομποστοποίηση οικιακών απορριμμάτων, κ.α.), προϋπολογισμού 5.000.000€
- Αίγινα υποθαλάσσιου αγωγού Σαλαμίνας- Αίγινας για την υδροδότηση της Αίγινας με νερό της ΕΥΔΑΠ προϋπολογισμού 32.520.000€.
- Αίγινα έργα επέκτασης και βελτίωσης των λιμανιών Αγ. Μαρίνας και Πέρδικας με προϋπολογισμό 7.400.000€
- Αιγινα οδικό δίκτυο 1.600.000€
- Αγκίστρι κατασκευές και επεκτάσεις προβλητων 2.215.000€
- Ανέγερση νέου Κέντρου Υγείας αστικού τύπου στον Δήμο Κερατσινίου Δραπετσωνας συνολικής δαπάνης 5.000.000€
Περνώντας τυχαία από τον Δήμο Νίκαιας Ρέντη έπεσε στην αντίληψη μου ένα όντως εξαιρετικά δύσκολο έργο λίγο πριν την ολοκλήρωση και παράδοση του στους πολίτες της περιοχής.
Η διάνοιξη της 28ης Οκτωβρίου και των κάθετων οδών, με συνολικό μήκος περίπου 1,5 χιλιόμετρο.
Οι κάτοικοι και οι διερχόμενοι οδηγοί, μπορούν να καταλάβουν πολύ καλά την δυσκολία, καθώς και τι μελέτες και τυχόν επανασχεδιασμοί απαιτήθηκαν.
Για δεκαετίες τόσο οι κάτοικοι όσο και οι διερχόμενοι ήταν αναγκασμένοι να περνούν μέσα από λακκούβες, χωματόδρομους και λάσπες, σε μια περιοχή με εμπορικές και βιοτεχνικές δραστηριότητες, που την επιβάρυναν ακόμη περισσότερο.
Η μεγαλύτερη δυσκολία του έργου ήταν ότι έγινε σε μια περιοχή μέσα "καρδιά" της πόλης, δίπλα στην Εθνική Οδό και σε μεγάλους οδικούς άξονες, όπως η Θηβών, η Μακρυγιάννη και η Θεσσαλονίκης καθώς και οι πολύπλοκες διαδικασίες για τις απαλλοτριώσεις οικοπέδων ή άλλων ιδιοκτησιών .
Η ασφαλτόστρωση στους νέους δρόμους τελείωσε και απομένουν μόνο τα πεζοδρόμια και ο ηλεκτροφωτισμός ώστε σε λίγο διάστημα οι πολίτες να απολαμβάνουν το έργο.
Εγώ έχω να πω απλά πολλά Συγχαρητήρια ,
αλλά και να αναρωτηθώ για άλλη μια φορά, για την Σαλαμίνα δεν περίσσεψε λίγη άσφαλτος. .....
Υπενθυμίζοντας ακόμα μια φορά ότι κανένα όνειρο ανάπτυξης για τον τόπο μας δεν πρόκειται να γίνει πραγματικότητα χωρίς βασικές υποδομές ...

παναγιωτης γκιοκας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου