Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ρένα Τσαβαρή: ΔΥΝΑΜΙΚA & ΕΜΠΡΑΚΤΑ Δηλώνω υποψήφια Δ,Σύμβουλος Σαλαμίνας.


Με Αισιοδοξία με σιγουριά με δυναμισμό πως μπορούμε να κτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον των παιδιών μας & του νησιού μας!

Δεν είμαι πολιτικός. Είμαι Συγγραφέας και καλλιτέχνης. Δεν πρόκειται λοιπόν να σας αναγγείλω τι ΘΑ κάνω. Σημειώνω μόνο ορισμένα από όσα έχω ΗΔΗ κάνει.
*·Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1974 και μεγάλωσα στην Αμφιάλη & στην Σαλαμίνα. Το 1992 παντρεύτηκα και το 1994 απέκτησα μια κόρη που αποτελεί για μένα την μεγαλύτερη έμπνευση της ζωής μου.
*·Η Αγάπη μου για τα παιδιά το θέατρο & τα πολιτιστικά με οδήγησε στο να ασχοληθώ με Θεατρικές ψυχαγωγικές εκδηλώσεις επί δεκαπέντε συναπτά έτη, όπου συνεργάστηκα σε εκδηλώσεις Σχολείων ,δήμων και κοινοτήτων, καθώς και σε πολλούς συλλόγους όπως το χαμόγελο του παιδιού, και τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
*·Έχω δημοσίευσή κατά καιρούς άρθρα σε τοπικές εφημερίδες και έχω ασχοληθεί με τα κοινά σε τοπικούς συλλόγους.
*·Το Μάιο του 2013 εκδόθηκε για πρώτη φορά το βιβλίο που έχω συγγράψει το μυθιστόρημα "Βυθάνεμος" και μου χάρισε τον τίτλο της "Συγγραφέως".
*·Σήμερα είμαι Ραδιοφωνικός παραγωγός στον Radiosalamis στην εκπομπή "Ψιθυρόραμα".
Εξ αιτίας αυτών ο Δήμαρχος Σαλαμίνας Γιάννης Τσαβαρής μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του. Για μένα το λειτούργημα της δημοτικής συμβούλου θα διευρύνει απλώς το πεδίο δράσης μου, δίνοντάς μου ταυτόχρονα την πολύτιμη ευκαιρία να υπηρετήσω και το νησί που μεγάλωσα & αγαπώ.

Ας κάνουμε λοιπόν το καλύτερο για το μέλλον. Υποστηρίζοντας "Πρωτοβουλία Πολιτών Σαλαμίνας", τον συνδυασμό που έχει την εμπειρία & την φιλοδοξία να γίνει το δικό μας όχημα για το καλύτερο του νησιού μας.
"Εγώ" Είμαι έτοιμη να παλέψω
Να διεκδικήσω
Να διαφωνήσω αν χρειαστεί
Αρκεί
"Εσείς"να είσαστε μαζί μου.
Ρένα Τσαβαρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου