Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Έκανε συμφωνία με τον Διάβολο για να την κάνει δήμαρχο…??? Άραγε έχει καταλάβει με τι αντάλλαγμα…???

Αγαπητοί μου αναγνώστες ο αποκαλυπτικός μονόλογος που ακολουθεί  είναι συγκλονιστικός, αποκαλύπτει το πώς ο Διάβολος πλησιάζει τους ανθρώπους και με υποσχέσεις προσπαθεί να τους
παραπλάνηση, παρασύροντας τους σε δρόμους σκοτεινούς,  δρόμους  που οδηγούν στο πουθενά… 

 "... Γιατί με κοιτάς έκπληκτη λοιπόν; Ήξερες πως κάποια στιγμή θα ερχόμουν και για εσένα! Όχι, όχι! Μην τ' αρνείσαι. Απλώς με κουράζεις έτσι! Παραδέξου το ότι κάποια στιγμή θα με προσήγαγες θα προσκύναγες για να σου δώσω λίγους ψήφους για να ικανοποιήσω την επιθυμία σου  βλέπεις έχεις μεγάλο  πάθος  να γίνεις δήμαρχος . Κάπου ενδόμυχα, στις πιο σκοτεινές και διεστραμμένες γωνιές της Ψυχής σου, φώναζες το όνομά μου. Ικέτευες να εμφανιστώ, και μετά παραμύθιαζες τον εαυτό σου, τάχα μου για την αγνότητα της ψυχής σου με προσευχές και νηστεία! Τι υποκρισία... Αλλά όλες  ίδιες  είστε!
  Ναι, ναι, ξέρω τι λέω καλή μου θνητή. Εγώ, βλέπεις, έχω προαιώνια ύπαρξη! Έχω υπάρξει δήμαρχος  ολόκληρων  δεκαετιών  ανθρώπινου πολιτισμού. Έχω κάνει ανθρώπους πολύ πλούσιους με αντάλλαγμα τον δημόσιο εξευτελισμό τους έχω παραπλανήσει άλλους να πιστέψουν ότι θέλω το καλό τους και τους έχω καταστρέψει την ζωή χωρίς να με έχουν πειράξει, ηδονίζομαι με κάτι τέτοια. 
 
 Ακούω την ψυχή σου, τόσο καιρό, τόσο καθαρά, λες και είναι η ψυχή πού δεν έχω εγώ, και ξέρεις τι φωνάζει; Βέβαια ξέρεις. Αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ στο κάτω κάτω. Το Όνομά μου φωνάζει απελπισμένα να την ακούσω.

 Έτσι είναι. Αφού ξέρεις την δύναμή μου. Μπορώ να σου δώσω τα πάντα, τόσο, μα τόσο εύκολα. Όλοι θέλουν κάτι παραπάνω από αυτό που ήδη έχουν στην ζωή τους. Πλούτη; Δόξα; Γνώσεις; Ομορφιά; Δημαρχία; Έρωτα; Όλα μπορώ να σου τα δώσω, χωρίς να προσπαθήσεις καν!

  Για πες μου όμως εσύ, θες να σε κάνω δήμαρχο ; 'Ο,τι και να είναι, θα σου το χαρίσω και με το παραπάνω. Με αντάλλαγμα βέβαια... Δεν ξαφνιάζεσαι, ε; Καλώς. Πάνω απ'όλα είμαι έμπορος βλέπεις, κυρία μου ! Εγώ είμαι αυτός που σας δίδαξε την τέχνη του εμπορίου στο κάτω κάτω. Κάθε αγαθό έχει και το αντίτιμό του. Αλλά μην ανησυχείς! Δεν ζητάω τίποτα το τρομερό από εσένα. Θα πάρεις ό,τι θέλεις από εμένα, πράγματα που δεν μπορείς ούτε να ονειρευτείς, και τι θα μου δώσεις; Είναι τόσο απλό που θα γελάσεις...

    Την Ψυχή Σου Θέλω...

 Όχι, μην το σκέφτεσαι καν! Η Ψυχή είναι τόσο, μα τόσο υπερτιμημένη... Τι να την κάνεις όταν έχεις όλα όσα πάντα ονειρευόσουν; Να σου πω κάτι που μάλλον δεν έχεις αναλογιστεί ποτέ σου. Η Ψύχη σου είναι το εμπόδιο στις πιο σκοτεινές, πιο γλυκές και πιο απαγορευμένες φιλοδοξίες σου. Πόσες φορές δεν έχεις κάνει κάτι επειδή "δεν σου πήγαινε η καρδιά να το κάνεις"; Ξέρεις πολύ καλά πως η καρδιά σου δεν σε εμποδίζει σε τίποτε...  Ένας απλός μυς είναι... Αλλά είσαι δειλή για να παραδεχθείς πως η Ψυχή σου είναι το εμπόδιο... Έτσι την μετονομάζεις υποσυνείδητα σε καρδιά...
 
Σου το λέω λοιπόν και σου το υπογράφω, Εγώ ο ίδιος: ο Διάβολος, ο Βελζεβούλης,  ο Σαμαήλ, ο Εωσφόρος, ο Μαριούλης ή όπως αλλιώς με ξέρεις, εγώ, λοιπόν, σου το υπογράφω πως η Ψυχή δεν είναι παρά επινόηση του Θεού σου για να σε ελέγχει! Για να σε κάνει υποχείριό του, και να μην δεις την αλήθεια, να μην συνειδητοποιήσεις ποτέ σου, το εύρος των δυνάμεών σου!

  Σκέψου λίγο. Όλα αυτά τα άτομα που ζηλεύεις και θαυμάζεις. Αυτά που ασκούν δύναμη και επιρροή στους άλλους. Αυτά τα άτομα, που λες πως έχουν τα πάντα και τίποτα δεν τους λείπει χρήματα, γοητεία, επιρροή, δύναμη... Είναι ευλογημένοι από τον Θεό τους,
Χωρίς την Ψυχή σου είσαι Ελεύθερος. Μ'ακούς; Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ο Σ!

 Αχ, γλυκιά λέξη η ελευθερία, και ακόμα πιο γλυκειά η αλήθεια που κρύβεται πίσω από τα γράμματά της... Αυτό λοιπόν σου προσφέρω εγώ τόσο απλόχερα, μαζί με τόσα άλλα καλά! Πες μου λοιπόν, κυρία μου αφελής, ή όπως αλλιώς σε λένε. Τι είναι αυτό που επιθυμείς; Θα είναι σύντομα δικό σου! Ο,τι δεν σου προσέφερε ποτέ ο Θεός, σου το χαρίζει ο Διάβολος! Μίλα λοιπόν! Δεν έχω πολύ χρόνο στην διάθεσή μου, αγαπητή μου.... Με περιμένουν και άλλες Ψυχές απόψε! Άδραξε την Ευκαιρία, που σου δίνω, και απόκτησε ότι ποθείς. Γνώρισε την υτυχά χωρίς κόπο...! Το αντίτιμο είναι μικρό... Αμελητέο....
 Αμελητέο...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου