Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Περί χυδαίων και ανώνυμων σχολίων ...


Manos Dertouzos

Προς κ. Μαστροκόλια Λάμπρο
Διαχειριστή Blog Salamis news Σαλαμίνα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Κύριε Μαστροκόλια

Με έκπληξη πληροφορήθηκα το Σαββατο 6 Σεπτεμβρίου βρισκόμενος εκτός Σαλαμίνας , ότι στο blog Salamis news, το ονοματεπώνυμο μου υπάρχει κάτω από σχόλια, επιβεβαιώνοντας δηλαδή ότι εγώ είμαι ο συντάκτης των σχολίων. Τα σχόλια είναι 6/9/14 19:31 και 6/9/14 21:14 και τα οποία εγράφησαν κάτω από Δελτίο τύπου της Δημάρχου Σαλαμίνας κας Νάννου.

Επειδή δεν είμαι εγώ αυτός ο οποίος έγραψα τα συγκεκριμένα σχόλια , επειδή επί τρία χρόνια συνεχώς βρίζομαι χυδαία σε ανώνυμα σχόλια στο δικό σας blog και κάτω από την δική σας ανοχή και ευθύνη, επειδή επίσης η αισχρολογία έδωσε την θέση της πλέον και στην προβοκάτσια , θέλω κε διαχειριστά να σας επισημάνω τα εξης:
Σας καλώ να διαγράψετε τα ανωτέρω σχόλια τα οποία ουδέποτε έγραψα και φυσικά δεν υπέγραψα, καθώς επίσης να διαγράψετε στο μέλλον οποιαδήποτε άλλα σχόλια τα οποία θα έχουν την υπογραφή μου διότι ποτέ δεν θα συμβεί αυτό και θα είναι αποτέλεσμα προβοκάτσιας εις βάρος μου.
Επειδή επίσης επί τρία χρόνια συνεχώς στο δικό σας blog με ανώνυμα σχόλια βρίζομαι χυδαία από σχολιαστές, θίγοντας την τιμή και την υπόληψη μου και οι οποίοι κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους , σας καλώ να διαγράφετε πλέον αυτά τα σχόλια.
Εάν αυτό δεν συμβεί, θα αναγκαστώ κάτι που δεν θέλω, να προβώ σε κάθε νόμιμο μέσο εις βάρος σας, αφού εσείς είστε ο διαχειριστής του συγκεκριμένου Blog και ως εκ τούτου έχετε την ευθύνη. Πως αλλιώς άραγε να υπερασπιστώ την αξιοπρέπειά μου;

Κύριε Μαστροκόλια

Ανοίγοντας κάποιος το Blog Salamis news διαβάζει : «Στείλτε μας τις απόψεις σας και να είσαστε βέβαιοι ότι θα δημοσιευτούν όλες ανεξάρτητα από το αν συμφωνούμε μαζί σας ή όχι, φτάνει να είναι κόσμια διατυπωμένες. Το αυτό ισχύει και για τα σχόλια, όσα είναι χυδαία, θα διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.» Αυτά είναι δικά σας γραπτά.
Έχουν περάσει τρία χρόνια κε Μαστροκόλια και ακόμη δεν έχουν διαγραφεί τα χυδαία σχόλια εις βάρος μου, η αισχρολογία εναντίον μου συνεχίζεται. Δύο είναι οι απορίες μου, πρώτο το άμεσα για σας τι χρονική διάρκεια έχει και δεύτερο τι για σας είναι χυδαίο , ούτως ώστε να διαγραφεί;

Δυστυχώς αποδείχτηκε, ότι η ανωνυμία των σχολιαστών, χωρίς την παρέμβαση του διαχειριστή, αφήνει απεριόριστο πεδίο δράσης για δυσφήμηση, διαστρέβλωση, παραπληροφόρηση, και εκφυλισμό της ελευθερίας έκφρασης. Η ελευθερία του λόγου μετατράπηκε σε ασυδοσία εις βάρος της τιμής και της υπόληψης των πολιτών.

Μάνος Δερτούζος

Δημοτικός Σύμβουλος


Πηγή:  https://www.facebook.com/manos.dertouzos?fref=ts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου