Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Σταμάτης Μπακαούκας: Αποφάσισα να αντισταθώ ως διαμαρτυρόμενος ψηφοφόρος με αυτή τη νέα κίνηση που ονομάζεται ΕΔΕΜ

Αγαπητοί μου φίλοι θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εκλογική μου υποψηφιότητα από ένα νέο κόμμα που δημιουργήθηκε πριν από 40 μέρες. Το οποίο αποτελείται στην πλειοψηφία του από νέους ανθρώπους και το σημαντικότερο από νέους στη πολιτική.! Μετά από αρκετές προτάσεις κομμάτων, η απόφασή μου ήταν θετική για το νέο αυτό κίνημα!

Ο λόγος που με έστρεψε σ' αυτή μου την κίνηση είναι καθαρά ως αντίδραση στα μεγάλα κόμματα που έχουν απαριθμήσει τη χώρα μας και κινούνται όλα στο ίδιο μοντέλο χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται σοβαρά για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κάθε πολίτης σε κάθε γωνιά της χώρας μας..!!!
Τα μνημόνια και η περαιτέρω θεσμικές εντάξεις στη χώρα από τα μεγάλα ξένα συμφέροντα με εξοργίζουν και με καθιστούν ως έναν αδύναμο κρίκο στη χώρα μου... Έτσι αποφάσισα να αντισταθώ ως διαμαρτυρόμενος ψηφοφόρος με αυτή τη νέα κίνηση που ονομάζεται ΕΔΕΜ - Ένωση Δημοκρατικής Εθνικής Μεταρρύθμισης. Σας ενημερώνω ότι δεν θα μοιραστεί κανένα φυλλάδιο, κάρτα ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο σχετικά με την υποψηφιότητά μου..
Μακάρι να τελειώσει αυτό το μαρτύριο για την Ελλάδα μας και τον λαό της γιατί δεν αξίζει τέτοια τύχη.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας.
Υποψήφιος Βουλευτής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου