Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Ακόμα μια Παραίτηση από το Δημοτικό Στρατόπεδο

                                                                    Αναδημοσίευση από 
                                                             30daysofsalamis.blogspot.gr
Κυρία  Δήμαρχε με την αποστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 66 του ν.3852/2010 ΦΕΚ Α/87 πριν 3 χρόνια εντάχθηκα στο συνδυασμό << Κοντά στο Δημότη>> πιστεύοντας στο πρόγραμμα μας αλλά και σε εσάς προσωπικά . Αλλά δύστυχος διαψεύσθηκα  πριν παρέλθουν τα 2 πρώτα χρόνια της διοίκησης μας , σαν Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Σαλαμίνας τα συμβούλια μας από ότι φαίνεται είχαν τυπικό χαρακτήρα οι αποφάσεις μας ελάχιστα προωθήθηκαν αλλά και ακόμη χειρότερα δεν φάνηκε η διαφορά που εμείς ευαγγελιζόμασταν και δηλώναμε στους Δημότες μας . ΠΑΝΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ  , όσον αφορά εμένα ότι καθήκον και να μου ανατέθηκε ( Κοινωνικό Φροντιστήριο ,περισυλλογή και περίθαλψη Αδέσποτων Ζώων ) η μόνη συμμετοχή σας ήταν η απόφαση να με ορίσετε , από εκεί και πέρα καμία βοήθεια και μάλιστα δέχθηκα μεγάλη υπονόμευση στις προσπάθειες μου. Κατόπιν των ανωτέρω δηλώνω και την ανεξαρτητοποίηση μου από τον συνδυασμό  << Κοντά στο Δημότη>> . Σαν ανεξάρτητη Κοινοτική Σύμβουλος θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τα δίκαια των Δημοτών μας . Παρακαλώ την Κα πρόεδρο όπως αναγνωστεί η επιστολή μου στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο


                                                                                                Με τιμή
                                                                                        Δαρζέτα Μαργαρίτα

                                                                                     Κοινοτική Σύμβουλος 

2 σχόλια:

  1. Πότε έγινες επαγγελματίας πολιτικός εσύ ρε κορίτσι μου και κρίνεις τους άλλους για ερασιτεχνισμό και ποιά υπονόμευση δέχθηκες; Δεν ντρέπεσαι να σου γράφουν άλλοι ττην παραίτηση σου; Γιατί δεν λες την αλήθεια ρε κορίτσι μου ότι ζητούσες κι εσύ λεφτά όπως όλοι οι άλλοι; Νομίζεις ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο και δεν καταλαβαίνει; Άντε γίνου τώρα η φιλιπινέζα του παραθεριστή ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τοκα τσαβαρης φυλακή αμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή