Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Μια κουνημένη φωτογραφία έξω απ' το σταθμό του Χολαργού...

Magnify Image
Και ο διάλογος του τραυματισμένου αστέγου με αστυνομικό ...Σε πρώτο επίπεδο διαβάζεται με τον αναμενόμενο τρόπο: Η κρίση, η ανθρωπιστική καταστροφή κλπ. Είναι όμως ένα ...
συμβάν πολυεπίπεδο, αυτό που στερεοτυπικά χαρακτηρίζεται με τον αγγλισμό 'τροφή για σκέψη'. 
 
Μου λέει ο αναγνώστης που μου έστειλε την φωτογραφία:

Την τράβηξα απόψε [χτες] στις 7:30 περίπου στο σταθμό μας (Χολαργός). Στην φωτογραφία αυτή απεικονίζεται ο αστυνόμος να επιχειρεί να διώξει τον άστεγο/εν μέρει ανάπηρο, ώστε να μετακινηθεί από τη θέση του και να ''εγκατασταθεί'' σε κάποιο παγκάκι.Ο άστεγος διαφωνεί και του λέει πως του είναι δύσκολο να μετακινείται λόγω του ποδιού του και πως άμα μετακινηθεί σε κάποιο παγκάκι δεν θα βρίσκεται κοντά στον κόσμο που τον φροντίζει, όπως είπε, δίνοντας του χρήματα, ακόμα και φαγητό.

 Πλεον, θεωρούμε πως λύση στο πρόβλημα είναι η φυγή. Χώνουμε το κεφάλι μας στο χώμα όποτε αισθανθούμε κίνδυνο. Δεν προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα του άλλου άπλα τον διώχνουμε πιο πέρα,να μην φαίνεται. Παίρνω το θάρρος και σας γράφω διότι η εμβέλεια μου δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με την δική σας.
Συνεπώς, τέτοιου είδους ενέργειες δεν πρέπει να περνάνε απαρατήρητες καθώς απομακρύνουν ακόμα πιο πολύ την αλληλεγγύη την οποία η κοινωνία μας έχει ανάγκη.

 Ακριβής διάλογος: 

Γ: Φίλε τι σου είπε; 
Α: Μου είπε να τα μαζέψω και να φύγω από εδώ πέρα. 
Γ: Που να πας; 
A: Σε κάποιο παγκάκι, πιο πάνω. Δεν μπορώ να περπατήσω,έχω το πόδι μου.
 Γ: Γιατί;
Α: Επειδή δεν αρέσει το πόδι μου σε κάποιους και έχουν μιλήσει με την αστυνομία... 
Magnify Image

Αρης Δημοκίδης (lifo.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου