Θα είναι η τελευταία;
Μία ακόμα παράταση μας επιφύλασσε το υπουργείο Υποδομών, την 7η κατά
σειρά για το νέο μεγάλο έργο παραχώρησης που αφορά την Ζεύξη
Σαλαμίνας-Περάματος. Η νέα ημερομηνία είναι στις 3 Φεβρουαρίου 2015. Η
νέα ημερομηνία δόθηκε λόγω αίτησης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για περισσότερες
διευκρινήσεις (19.11) ενώ 3 εταιρείες VINCI, METKA, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ζήτησαν
δίμηνη παράταση της ημερομηνίας υποβολής των φακέλων ενδιαφέροντος (η
ΜΕΤΚΑ αιτήθηκε 2 εβδομάδες).
Το έργο θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου που θα συμμετέχουν οι ενδιαφερόμενοι, η τοπική αυτοδιοίκηση και τα εμπλεκόμενα Υπουργεία (ΥΠΟΜΕΔΙ, ΥΠΕΚΑ κ.α). Η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 1,1 χλμ. και με τις οδικές προσβάσεις θα φτάσει περί τα 3 χιλιόμετρα, από τον ανισόπεδο Περάματος μέχρι τoν Α/Κ Παλουκίων. Στο σχεδιασμό υπάρχει και συνέχεια με τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας, συνολικού μήκους περίπου 14,5 χιλιομέτρων.
Το τελικό μήκος του δρόμου που θα κατασκευαστεί αναμένεται να είναι 17,5 χλμ, καθώς θα εκτείνεται από τη λεωφόρο Σχιστού - Σκαραμαγκά, με την οποία συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο, οδεύει μέσα στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και φτάνει μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, όπου δημιουργείται κόμβος για τη σύνδεσή του με την υφιστάμενη οδό Περάματος - Κερατσινίου - Πειραιά.
Ο διαγωνισμός προγραμματίζεται να διεξαχθεί σε τρεις φάσεις: στην πρώτη θα γίνει εκδήλωση ενδιαφέροντος με την προεπιλογή έως τεσσάρων υποψηφίων. Στη δεύτερη θα διεξαχθεί ο ανταγωνιστικός διάλογος και στην τελική φάση θα γίνει η υποβολή δεσμευτικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου. Η όλη διαδικασία εκτιμάται ότι θα διαρκέσει τουλάχιστον δύο χρόνια και οι εργασίες στην καλύτερη περίπτωση θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2017. Το έργο έχει μεγάλη ιστορία πίσω του καθώς οι πρώτες μελέτες για την υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας έγιναν πριν από 20 χρόνια αλλά κάθε φορά για διαφορετικό λόγο υπήρχε "πάγωμα" στην υλοποίηση.
Το έργο θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου που θα συμμετέχουν οι ενδιαφερόμενοι, η τοπική αυτοδιοίκηση και τα εμπλεκόμενα Υπουργεία (ΥΠΟΜΕΔΙ, ΥΠΕΚΑ κ.α). Η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 1,1 χλμ. και με τις οδικές προσβάσεις θα φτάσει περί τα 3 χιλιόμετρα, από τον ανισόπεδο Περάματος μέχρι τoν Α/Κ Παλουκίων. Στο σχεδιασμό υπάρχει και συνέχεια με τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας, συνολικού μήκους περίπου 14,5 χιλιομέτρων.
Το τελικό μήκος του δρόμου που θα κατασκευαστεί αναμένεται να είναι 17,5 χλμ, καθώς θα εκτείνεται από τη λεωφόρο Σχιστού - Σκαραμαγκά, με την οποία συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο, οδεύει μέσα στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και φτάνει μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, όπου δημιουργείται κόμβος για τη σύνδεσή του με την υφιστάμενη οδό Περάματος - Κερατσινίου - Πειραιά.
Ο διαγωνισμός προγραμματίζεται να διεξαχθεί σε τρεις φάσεις: στην πρώτη θα γίνει εκδήλωση ενδιαφέροντος με την προεπιλογή έως τεσσάρων υποψηφίων. Στη δεύτερη θα διεξαχθεί ο ανταγωνιστικός διάλογος και στην τελική φάση θα γίνει η υποβολή δεσμευτικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου. Η όλη διαδικασία εκτιμάται ότι θα διαρκέσει τουλάχιστον δύο χρόνια και οι εργασίες στην καλύτερη περίπτωση θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2017. Το έργο έχει μεγάλη ιστορία πίσω του καθώς οι πρώτες μελέτες για την υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας έγιναν πριν από 20 χρόνια αλλά κάθε φορά για διαφορετικό λόγο υπήρχε "πάγωμα" στην υλοποίηση.
ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου