Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Παναγιώτης Γκιόκας: Συγνώμη , αλλά για μένα πάνω από όλα ο τόπος μου, δημόσιες σχέσεις επί προσωπικού δεν έχω κάνει ποτέ και δεν με ενδιαφέρουν

Καλημέρα σε όλους
Αν ενδιαφέρεσαι για τον τόπο σου
σου λένε ότι κάνεις αντιπολίτευση,
Αν βγάζεις προς τα έξω τα προβλήματα και τα στραβά σου λένε ότι μας δυσφημείς 
και κρύφτα κάτω από το χάλι ,
Αν πετυχαίνεις πράγματα για τον τόπο σου που κάνεις δεν ασχολήθηκε για αυτά είσαι αφανής ,
Αν δεν σε ενδιαφέρει το φαίνεσθαι αλλά η ουσία και οι πράξεις δεν είσαι αρεστός ,
Αν έχεις πείσμα και απαιτείς για τον τόπο σου τα βασικά σε λένε γκρινιάρη και ενοχλείς
Αν όμως ψοφάς για ανούσιες αυτοπροβολές ,
Αν όμως γλύφεις τους πάντες από το πρωί ως το βράδυ είσαι ο καλύτερος, αρεστός, σου λένε και μπράβο και ας μην κάνεις τίποτα

Λοιπόν επειδή το "έργο" ειναι γνωστό σε τέτοιες λογικές δεν πρόκειται να συμμετέχω ,
Αν νιώθουμε τόσο κουρασμένοι να ανοίξουμε τα μάτια μας, να αντικρίσουμε την πραγματικότητα, σε λογικές ναι σε όλα και όλα είναι τέλεια δεν πρόκειται να μπω και ας το καταλάβουν
Συγνώμη ,
αλλά για μένα πάνω από όλα ο τόπος μου, δημόσιες σχέσεις επί προσωπικού δεν έχω κάνει ποτέ και δεν με ενδιαφέρουν
Θα κάνω ότι μπορώ όπως πάντα χωρίς να περιμένω κανένα αντάλλαγμα και καμία επιβράβευση από κανέναν, μοναδική
αμοιβή μου τα συναισθήματα που νοιώθω...
Θα κάνω το καλό ακόμα και αν αυτό που θα εισπράξω δεν θα είναι, απλά γιατί έτσι έχω μάθει, απλά γιατί το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η ουσία και το να κάνω το σωστό και ας ενοχλώ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου