Το ένα σκάνδαλο ξεσπάει μετά το άλλο στην υπόθεση του ναυαγίου του «Αγία Ζώνη ΙΙ». Το πρωί άνδρες του λιμενικού ανακάλυψαν 300 τόνους αδήλωτου – λαθραίου πετρελαίου στις δεξαμενές της πλατφόρμας που έχει αγκυροβολήσει πάνω από το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» και χρησιμοποιείται για την απάντληση του μαζούτ από το βυθισμένο σκάφος. Λίγο αργότερα, ο Μιχάλης Σπανόπουλος η εταιρεία του οποίου είχε εξαρχής αναλάβει το έργο της πρώτης φάσης της απορρύπανσης με την απάντληση του φορτίου του «Αγία Ζώνη ΙΙ», κρατήθηκε στο Λιμεναρχείο Πειραιά αλλά στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος παρά την ανεύρεση των 300 τόνων λαθραίου πετρελαίου.
Η ύπαρξη του λαθραίου φορτίου μέσα στην πλατφόρμα είναι απολύτως διαπιστωμένη και άρα το γνωρίζει το Λιμεναρχείο. Ερώτημα: Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχουν συνέπειες για την διαπιστωμένη λαθρεμπορία αλλά και πως δικαιολογείται η μη εμπλοκή του υπουργείου Οικονομικών και του αρμόδιου τελωνείου στο οποίου την αρμοδιότητα υπάγεται αυτή η πράξη λαθρεμπορίας.
Ο Μιχάλης Σπανόπουλος εβρισκόμενος στο Λιμεναρχείο Πειραιά προφασίστηκε ότι κρατήθηκε από τις αρχές προκειμένου να του δοθούν οι εντολές σχετικά με το ποιο πλοίο – τάνκερ θα απαντλήσει τελικά το φορτίο μαζούτ που βρίσκεται στα έγκατα του βυθισμένου «Αγία Ζώνη ΙΙ». Προφανώς η δικαιολογία είναι αστεία διότι ήδη από το πρωί της 22ας Σεπτεμβρίου είχε σταλεί σήμα προς όλες τις αρμόδιες αρχές, φορείς και εμπλεκόμενους πως το δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze 1» ήταν το εντεταλμένο σκάφος για να συνεχίζει την απάντληση.
Ως εκ τούτου ουδεμία δικαιολογία ή άλλο επιχείρημα μπορεί να σταθεί ενώ πλέον ενισχύονται οι υποψίες ότι οι αρχές και τα αρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Ναυτιλίας κλείνουν τα μάτια στην παρανομία. Ο Μιχάλης Σπανόπουλος εκλήθη να αναλάβει το τμήμα αυτό της απορρύπανσης από τον ίδιο τον πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ», Θεόδωρο Κουντούρη. Είναι ο Θεόδωρος Κουντούρης που ναύλωσε το τάνκερ «LASSEA» το οποίο αφού πραγματοποίησε ολιγόχρονη απάντληση κατασχέθηκε από τη Δημόσια Αρχή διότι α) βρέθηκαν στις δεξαμενές του 55 τόνοι λαθραίο πετρέλαιο και β) δεν διέθετε πλέον πιστοποιητικά. Είναι ο ίδιος ο Κουντούρης που ναύλωσε νέο τάνκερ για να συνεχιστεί η απάντληση ενώ το υπουργείο Ναυτιλίας και το Λιμεναρχείο είχαν αναθέσει στην εταιρεία όπου ανήκει το «Aegean Breeze 1» τη συνέχιση της απάντλησης.
Ο Κουντούρης και ο Σπανόπουλος συνδέονται επιχειρηματικά εδώ και χρόνια και όλα τα εμπλεκόμενα στην υπόθεση του ναυαγίου «σαπάκια» δεξαμενίζονταν στις εγκαταστάσεις του Σπανόπουλου.
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στο ότι η συνωμοσία ανοχής της παράνομης διακίνησης πετρελαιοειδών από συγκεκριμένο κύκλωμα συνεχίζεται παρά τις αποκαλύψεις.
(σ.σ.): Είναι περίεργο το ότι τόσο το Λιμεναρχείο Πειραιά όσο και αυτό της Ελευσίνας, η ασφάλεια του λιμεναρχείου Πειραιά αλλά και το τμήμα ασφαλείας του Υπουργείου Ναυτιλίας, η δίωξη ναρκωτικών και λαθρεμπορίου του Υπουργείου Ναυτιλίας, δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσουν την όποια εμπλοκή των υπηρεσιών αυτών με τον Μιχάλη Σπανόπουλο από το πρωί έως και αργά το μεσημέρι της Παρασκευής.
Και είναι περίεργο διότι το zougla.gr, συνομίλησε μαζί του όταν αυτός βρισκόταν εντός των εγκαταστάσεων του λιμεναρχείου και προφανώς υπό την επιτήρηση των Αρχών. Ο Κουντούρης και ο Σπανόπουλος συνδέονται επιχειρηματικά εδώ και χρόνια και όλα τα εμπλεκόμενα στην υπόθεση του ναυαγίου «σαπάκια» δεξαμενίζονταν στις εγκαταστάσεις του Σπανόπουλου
Το στοιχείο αυτό από μόνο του καταδεικνύει το πόσο σκοτεινές μπορεί να είναι οι διαδρομές στους διαδρόμους της δημόσιας γραφειοκρατίας, ιδιαίτερα δε όσον αφορά στον τομέα ασφάλειας και δίωξης λαθρεμπορίου.
Είναι επίσης προφανές ότι το υπουργείο Οικονομικών δια της αρμοδίας υπηρεσίας του οφείλει να κινηθεί άμεσα για την διαλεύκανση της νέας αυτής καραμπινάτης παρανομίας που αφορά τη ρυμουλκούμενη πλατφόρμα που έχει αγκυροβολήσει πάνω από το ναυάγιο.
Η ύπαρξη του λαθραίου φορτίου μέσα στην πλατφόρμα είναι απολύτως διαπιστωμένη και άρα το γνωρίζει το Λιμεναρχείο. Ερώτημα: Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχουν συνέπειες για την διαπιστωμένη λαθρεμπορία αλλά και πως δικαιολογείται η μη εμπλοκή του υπουργείου Οικονομικών και του αρμόδιου τελωνείου στο οποίου την αρμοδιότητα υπάγεται αυτή η πράξη λαθρεμπορίας.
Ο Μιχάλης Σπανόπουλος εβρισκόμενος στο Λιμεναρχείο Πειραιά προφασίστηκε ότι κρατήθηκε από τις αρχές προκειμένου να του δοθούν οι εντολές σχετικά με το ποιο πλοίο – τάνκερ θα απαντλήσει τελικά το φορτίο μαζούτ που βρίσκεται στα έγκατα του βυθισμένου «Αγία Ζώνη ΙΙ». Προφανώς η δικαιολογία είναι αστεία διότι ήδη από το πρωί της 22ας Σεπτεμβρίου είχε σταλεί σήμα προς όλες τις αρμόδιες αρχές, φορείς και εμπλεκόμενους πως το δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze 1» ήταν το εντεταλμένο σκάφος για να συνεχίζει την απάντληση.
Ο Κουντούρης και ο Σπανόπουλος συνδέονται επιχειρηματικά εδώ και χρόνια και όλα τα εμπλεκόμενα στην υπόθεση του ναυαγίου «σαπάκια» δεξαμενίζονταν στις εγκαταστάσεις του Σπανόπουλου.
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στο ότι η συνωμοσία ανοχής της παράνομης διακίνησης πετρελαιοειδών από συγκεκριμένο κύκλωμα συνεχίζεται παρά τις αποκαλύψεις.
(σ.σ.): Είναι περίεργο το ότι τόσο το Λιμεναρχείο Πειραιά όσο και αυτό της Ελευσίνας, η ασφάλεια του λιμεναρχείου Πειραιά αλλά και το τμήμα ασφαλείας του Υπουργείου Ναυτιλίας, η δίωξη ναρκωτικών και λαθρεμπορίου του Υπουργείου Ναυτιλίας, δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσουν την όποια εμπλοκή των υπηρεσιών αυτών με τον Μιχάλη Σπανόπουλο από το πρωί έως και αργά το μεσημέρι της Παρασκευής.
Και είναι περίεργο διότι το zougla.gr, συνομίλησε μαζί του όταν αυτός βρισκόταν εντός των εγκαταστάσεων του λιμεναρχείου και προφανώς υπό την επιτήρηση των Αρχών. Ο Κουντούρης και ο Σπανόπουλος συνδέονται επιχειρηματικά εδώ και χρόνια και όλα τα εμπλεκόμενα στην υπόθεση του ναυαγίου «σαπάκια» δεξαμενίζονταν στις εγκαταστάσεις του Σπανόπουλου
Το στοιχείο αυτό από μόνο του καταδεικνύει το πόσο σκοτεινές μπορεί να είναι οι διαδρομές στους διαδρόμους της δημόσιας γραφειοκρατίας, ιδιαίτερα δε όσον αφορά στον τομέα ασφάλειας και δίωξης λαθρεμπορίου.
Είναι επίσης προφανές ότι το υπουργείο Οικονομικών δια της αρμοδίας υπηρεσίας του οφείλει να κινηθεί άμεσα για την διαλεύκανση της νέας αυτής καραμπινάτης παρανομίας που αφορά τη ρυμουλκούμενη πλατφόρμα που έχει αγκυροβολήσει πάνω από το ναυάγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου