Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Θανάσης Αργ. Αλαΐσκας | ΝΑΙ ή ΟΧΙ


Δημοψήφισμα

Αναρτήθηκε από freethinkingisland
Δεν είμαι ούτε δημοσιογράφος αλλά πάνω απ’ όλα δεν είμαι οικονομολόγος, απλά θα μεταφέρω δυο άπλες σκέψεις και αυτήν την στιγμή δεν βγάζω πολιτικό λόγο!

Πριν πέντε μήνες έγινα πατέρας και είμαι στην ευχάριστη θέση να θεωρούμαι από τους “βολεμένους”  της γενιάς μου. Εγώ όπως και η γυναίκα μου σε αντίθεση με πολλούς συνομήλικους μας έχουμε δουλείες και συν τοις άλλοις και κάποια έξτρα εισοδήματα που με κόπους  μιας ζωής μας  παρείχαν οι γονείς μας .
Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα για μένα δεν θα έπρεπε να υπήρχε το δίλημμα που απασχολεί όλους τους Έλληνες εδώ και πέντε μέρες. Καθώς σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βάλω σε κίνδυνο το γάλα των παιδιών μου και επ’ ουδενί  να μην χάσω την βόλεψη της δουλειάς μου όπως και της συζύγου μου. Με απλή λογική και ξεκούραστη απόφαση το “ΝΑΙ” θα έμοιαζε όχι μόνο απλή υπόθεση, αλλά και επιβεβλημένη!
Κάνοντας μια δεύτερη σκέψη η λογική με το συναίσθημα έρχονται σε αντιδιαστολή. Όπως όλοι, έτσι και εγώ, μετά το σοκ του ακούσματος για Δημοψήφισμα, μπήκα στην διαδικασία να ενημερωθώ και να μαζέψω πληροφορίες ώστε να πάρω όσο το δυνατόν καλύτερη απόφαση σε ένα ερώτημα που η απάντησή του μάλλον θα κρίνει το μέλλον μας.
Μέσα σε 4-5 μέρες είναι αδύνατον να ενημερωθούμε για την οικονομική συμφωνία που καλείται να υπογράψει η κυβέρνηση, όχι γιατί δεν έχουμε τον τρόπο για να την βρούμε και να την διαβάσουμε, αλλά είναι αδύνατον να αναλυθεί και ακατόρθωτο να μάθουμε για το τι λέγεται πίσω απ τις κλειστές πόρτες.
Εγώ θα βάλω σε μια άλλη διάσταση το θέμα: σε ένα λάθος ερώτημα θα υπάρχει λάθος απάντηση.
Ποιο είναι το ερώτημα αυτήν την στιγμή; Αν θέλουμε το μνημόνιο των θεσμών; Υπάρχει κανένας που να θέλει μνημόνιο; Είναι αυτό όμως το ερώτημα; Αφού την άλλη μέρα η πρόταση αυτή ακυρώθηκε.
Αν ψηφίσουμε “ΟΧΙ” δεχόμαστε το μνημόνιο-πρόταση του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα;
Δηλαδή το “ΝΑΙ” είναι το μνημόνιο της Μέρκελ και το “ΟΧΙ” το μνημόνιο του Τσίπρα;
Άρα μήπως ο Τσίπρας θέλει να υπογράψει και θέλει να νίψει τας χείρας του με αυτήν την κίνηση;
Από την άλλη μεριά όμως κατά γενική ομολογία οι κυβερνήσεις που μας έφεραν σε αυτό το αδιέξοδο απ την μεταπολίτευση και μετά, είναι όλες ενωμένες υπέρ του “ΝΑΙ”.
Μητσοτάκης- Σημίτης- Καραμανλής– Παπανδρέου– Βενιζέλος– Σαμαράς, όλοι αυτοί με μια ανάσα μια φωνή υπερασπίζονται την προτροπή της Μέρκελ και του Σόιμπλε.
Άρα πως εγώ, με τον εγωισμό που διαθέτω σαν Έλληνας και με την ιστορία που έχει αυτός ο τόπος, να ψηφίσω την πρόταση αυτών που κατέστρεψαν το μέλλον μας και να εμπιστευτώ τα μνημόνια τους που τόσα δεινά έχουν φέρει στην Ελλάδα μας;
Εγώ θα κάνω μια πρόβλεψη και ο χρόνος θα δείξει: και οι δυο μεριές την Κυριακή βράδυ θα πανηγυρίζουν. Ό,τι και αν βγάλει η κάλπη όλοι θα πανηγυρίζουν καθώς σαρωτική επικράτηση δεν θα υπάρχει από κανέναν.
Ό,τι και αν βγει είτε “ΝΑΙ” είτε “ΟΧΙ”, η Ελλάδα θα είναι στο ευρώ θα είναι στην Ευρώπη και το μόνο που θα μένει να δούμε είναι αν θα έχει περάσει η πρόταση των δανειστών ή αν θα έχει κερδίσει το μνημόνιο της Αριστεράς.
Για την ιστορία και μόνο, “ΟΧΙ” γιατί θα παίξει κανέναν ουσιαστικό λόγο ας ψηφίσουμε “ΟΧΙ”  για να μην δώσουμε άφεση αμαρτιών σε όλους τους προηγούμενους που μας έφεραν αυτήν την καταστροφή και την υποδούλωση!
Καλή ψήφο Έλληνες και προς θεού όχι διχόνοια, οι εποχές με τους εμφυλίους πολέμους ας υπάρχουν μόνο στα βιβλία της ιστορίας!
*Ο Θανάσης Αργ. Αλαΐσκας είναι ιδιωτικός υπάλληλος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου